×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هادی عدالت؛ جهان غرب که همواره بدنبال سلطه بر کشورهای جهان بود، توانایی دیدن انقلاب ما و مسیر جدید ما را نداشت و سعی کرد با سنگ پرانی، ما را متوقف کند

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام صبح روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر مراسم غبار روبی قبور مطهر شهدا، تجدید میثاق با شهدای روستای قلعه سفید و افتتاح ساختمان نگهبانی آرامگاه و تابلو کدپستی منازل این روستا با حضور بخشدار مرکزی دشتستان، امام جمعه شهر دالکی، دهیاران و روسای شوراهای بخش و اهالی روستای قلعه سفید در گلزار شهدای این روستا برگزار شدهمزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر مراسم غبار روبی قبور مطهر شهدا، تجدید میثاق با شهدای روستای قلعه سفید و افتتاح ساختمان نگهبانی آرامگاه و تابلو کدپستی منازل این روستا با حضور بخشدار مرکزی دشتستان، امام جمعه شهر دالکی، دهیاران و روسای شوراهای بخش و اهالی روستای قلعه سفید در گلزار شهدای این روستا برگزار شد.

هادی عدالت با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر ابراز کرد: در ایامی که غرب و دنیای سرمایه داری سعی در اعمال سیاست های خود در جهان داشت و همه را ملزم به حرکت در یک مسیر می کرد، امام راحل با همراهی جوانان به پشتوانه دین مبین اسلام، انقلابی را آغاز و همه معادلات دنیای غرب را برهم زد و مسیری نو را در جهان ایجاد کرد.

عدالت افزود: جهان غرب که همواره بدنبال سلطه بر کشورهای جهان بود، توانایی دیدن انقلاب ما و مسیر جدید ما را نداشت و سعی کرد با سنگ پرانی، ما را متوقف کند اما امروز جمهوری اسلامی توانسته با رهبری امام راحل و درایت مقام معظم رهبری، موانع را پشت سر بگذارد و چهل و پنجمین سالگرد استقلال و آزادی خود را جشن بگیرد و همواره دشمنان را ناکام و سرافکنده کند.

هادی عدالت بخشدار مرکزی دشتستان ۱۲بهمن ۱۴۰۲

بخشدار مرکزی دشتستان خطاب به دهیاران و مسئولین حاضر در جلسه گفت: امروز وظیفه همه ما مسئولین و دهیاران بعنوان سربازان کف میدان، این است که دستاورد های نظام و عملکردهای خود را تبیین و رسانه ای، نسل نوجوان و جوان را با انقلابمان آشنا کرده و با انتشار گزارش عملکردهای خود بذر و نهال امید را در دل آنها آبیاری کنیم.

وی در ادامه افزود: امسال در دولت سیزدهم با همت فرماندار محترم و تلاش های دهیاران، شهرداران و همه مسئولین در شهرستان دشتستان شاهد افتتاح یا کلنگ زنی ۶۲۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه مبارک فجر با اعتبار ۸۶۱۶ میلیارد تومان هستیم که اتفاقی بی سابقه در شهرستان رقم می خورد.

عدالت بیان کرد: دهیاران و شورای اسلامی روستاها، از فکر و پتانسیل جوانان در روستای خود استفاده کنند و آنها را در دل میدان آورده و با کمک و همفکری آنها مسائل و مشکلات روستا را برنامه ریزی و حل کنند.

هادی عدالت در آخر گفت: امروز پروژه اتاق نگهبانی آرامگاه روستای قلعه سفید با مساحت ۶۵ مترمربع و اعتبار چهار میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال به همراه تابلو کدپستی منازل روستا افتتاح می شود که از اقدامات خوب دهیاری این روستا است.

رئیس شورای اسلامی روستای قلعه سفید گفت: ساختمان نگهبانی و تاسیسات آرامستان و گلزار شهدای روستای قلعه سفید با اعتباری نزدیک به ۴۵۰ میلیون تومان ساخته شده و تابلوهای پستی نیز با اعتبار ۸۰ میلیون تومان خریداری و نصب شده است که برای هر تابلو ۵۰هزار تومان از محل خودیاری مردم و ۳٠ هزار تومان از محل دهیاری استفاده و تعداد کل پلاک های ساخته شده ۱۰۰۰پلاک می باشد.

محمدعلی بحرانی فرد افزود: پروژه اورژانس جاده ای نیز ۱۵بهمن ماه با حضور فرماندار شهرستان افتتاح خواهد شد.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.