×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار برازجان؛امروز به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران امیدوار، استوار و با نشاط در راستای نیل به ایرانی آباد و توسعه یافته با عزم و اراده آهنین گام بر می‌دارد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، پیام تبریک شهردار برازجان به مناسبت آغاز دهه فجر بدین شرح اعلام شد 

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر،ولیال عشر…

تا وقتى که آحاد مردم ایمان دارند، علاقه دارند، عشق دارند، اقدام میکنند، بدانند اگر همه‌ى قدرتهاى عالم هم دست به دست بدهند، نخواهند توانست به این انقلاب و به این نظام و به این ملت صدمه‌اى وارد کنند. امام خامنه ای (مدظله العالی)

 از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران پیروزی انقلاب اسلامی بود. امروز به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران امیدوار، استوار و با نشاط در راستای نیل به ایرانی آباد و توسعه یافته با عزم و اراده آهنین گام بر می‌دارد.

باز هم فجری دیگر از راه رسید تا یاد و خاطره فجرآفرینان در ذهن ها زنده گردد. امید است به برکت این ایام و با اتحاد و همدلی که اکنون بین مردم و مسئولین بوجود آمده است، سرآغازی برای توسعه و پیشرفت شهرستان دشتستان در تمامی عرصه ها و برنامه ها باشد.

از مردم غیور و شریف شهر برازجان دعوت می نمایم با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه های چهل و پنج سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، ضمن پاسداشت آرمان ها و اقتدار و عزت ایران اسلامی، حمایت ملت شهید پرور را در مقابل جهانیان به تصویر کشند.

اینجانب فرار رسیدن این ایام خجسته راخدمت مردم شریف ایران، خانواده معزز شهدا به ویژه اهالی متدین و ولایی شهر برازجان تبریک عرض نموده و عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

مرتضی قدوسی

شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.