×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بخشدار شبانکاره:حضور مردم در صحنه انتخابات حمایت میدانی از نظام جمهوری اسلامی ایران است

 سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ همزمان با برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء، حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان به همراه ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره و حجت الاسلام پردل امام جمعه شبانکاره مهمان مردم مهمانواز و خونگرم روستای چهل زرعی عرب در مسجد این روستا شدند.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ بعد از نماز مغرب و عشا ابتدا حسینی بخشدار شبانکاره در جمع صمیمی مردم روستا گفت:حضور مردم در صحنه انتخابات با توجه به شرایط کشور حمایت میدانی از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

از همه افراد متدین و انقلابی و کسانی که توان تبیین مسایل انقلاب را دارند انتظار است مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند تا نمایندگانی با پشتوانه قوی وارد مجلس شوند.

بخشدار شبانکاره همچنین اظهار داشت: از چهار محور اساسی که مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره فرموده‌اند: “رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت”؛ مشارکت موضوع مهمی‌ست که برای همه ما دغدغه است. از تمامی افرادی که در بین مردم، مساجد، فعالیت‌های اجتماعی تا جمع‌های خانوادگی اثرگذار هستند، تقاضا داریم نسبت به این امر مهم یعنی مشارکت در انتخابات را به عنوان تکلیف شرعی و دینی در نظر گیرند. شرکت در انتخابات ضامن امنیت نظام و انقلاب است؛ ضمن این‌که در انتخابات مردم در سرنوشت خودشان دخیل هستند و با حضورشان کشور را بیمه و دشمنان را مایوس می‌کنند.

بخشدار شبانکاره افزود: جوامع بین المللی خصوصاً دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب به میزان مشارکت مردم در انتخابات چشم دوخته‌اند و ملت ایران با قوت پای صندوق‌ های رأی می‌آیند و به دشمنان تودهنی می‌زنند.
حسینی بیان کرد: تحولات جدید در منطقه نشان می‌دهد که افول آمریکا و هم پیمانانش شروع شده و حرکت انقلاب اسلامی رو به جلو است و نشان از ایستادگی ملت دارد. در دولت سیزدهم شاهد اتفاقات خوبی هستیم و بسیاری از طرح های راکد و بجا مانده شروع شده و اقدامات زیربنایی و زیرساختی خوبی در سطح کشور در حال اجرا است و همه ما باید تلاش کنیم امید را در جامعه گسترش داده و درصد مشارکت در انتخابات افزایش یابد.

در ادامه حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری نسبت به اهمیت انتخابات مطالب و تاکیدات ارزشمندی را اشاره کردند و نسبت به حساسیت آن و اهمیت آن تاکید فراوان داشتند.

حجت‌الاسلام مصلح با بیان اینکه در زمان تبلیغات انتخاباتی باید اخلاق دینی و قرآنی داشته باشیم و همه دست به دست هم دهیم تا رقابت سالم انتخاباتی بوجود آید.

وی همچنین اظهار کرد: شرکت گسترده و حداکثری مردم در انتخابات بستر را برای بهتر شدن سرنوشت جمعی فراهم می‌کند که باید عوامل مشارکت در انتخابات تقویت شود و از کارهایی که روی مشارکت تاثیر منفی می‌گذارد اجتناب کرد.

وی افزود: انتخابات یک وظیفه ملی و دینی بوده و فرصتی مناسب است و باید به مظهر قدرت ملی تبدیل شود و مشارکت مردم در این انتخابات باید حداکثری با رقابت سالم و انتخاب درست و با امنیت سالم برگزار شود.</p

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.