×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هادی عدالت؛بانوان علاوه بر عهده دار بودن نقش های بسیار حساس همسر، مادر و تربیت فرزندان خود در خانه، توانسته اند مسئولیت های مختلف اداری و مدیریتی را هم در خارج از محیط خانه عهده دار شوند

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، صبح روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س)، روز بزرگداشت مقام مادر و روز زن، بخشدار مرکزی دشتستان به همراه مشاور امور بانوان فرماندار شهرستان از دو دهیار بانو در بخش مرکزی تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

بخشدار مرکزی دشتستان ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) گفت: بانوان علاوه بر عهده دار بودن نقش های بسیار حساس همسر، مادر و تربیت فرزندان خود در خانه، توانسته اند مسئولیت های مختلف اداری و مدیریتی را هم در خارج از محیط خانه عهده دار شوند و عامل پیشرفت مجموعه خود باشند که این مهم نشان از توانمندی های قابل تحسین آنها است.

 هادی عدالت در اهمیت حضور بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه گفت: بانوان ایرانی با الگو برداری از سیره حضرت فاطمه(س) و با بهره مندی از هوش، دقت نظر و ابتکار خود توانسته اند در هر عرصه ای که وارد می شوند، عامل ایجاد تحول و ارتقاء آن مجموعه باشند.

عدالت در ادامه افزود: جای بسی خرسندی است که بخش مرکزی تنها بخش از شهرستان دشتستان با دو بانوی دهیار می باشد که همچون دیگر دهیاران، برای آبادی و آبادانی روستای خود بسیار تلاش می کنند.

در پایان این مراسم بخشدار مرکزی با اهدای شاخه گل، لوح تقدیر و هدیه، از بانوان حاضر در جلسه تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.