×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بخشدار شبانکاره؛شهادت هدیه الهی و بالاترین مدال افتخار برای حاج قاسم بود، شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روز رویش مکتب جدیدی در جهان اسلام و کشورمان بود، امروز مکتب حاج قاسم یک مکتب اصیل و ارزشمند است که باید پاس داشته شود

 سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مراسم با حضور جمعی از مردم شهید پرور و ولایت مدار شبانکاره، حسینی بخشدار شبانکاره، حجت الاسلام پردل امام جمعه، بردبار نسب معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و سایر مسئولان برگزار شد.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام. ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره با اشاره به دهه بصیرت و حوادث سال ۸۸ افزود: با گذشت چندین سال از حماسه نهم دی نه تنها از اهمیت و تأثیر این روز تاریخی نکاسته، بلکه وقایع سال‌های اخیر در سطح ملی و منطقه‌ای مفهوم و ابعاد تازه‌ای نیز به آن بخشیده است.

بخشدار شبانکاره بیان داشت: نکته قابل تأمل و رسوا کننده آن بود که کسانی در تنور این فتنه دمیده و شورش ۸ ماهه در سال ۱۳۸۸ را مورد حمایت قرار دادند که خود از طریق رأی و خواست مردم سالها در راس امور کشور بودند و آنگاه که نتیجه رای مردم برخلاف میلشان شد همه شعارهای پیشین خود را فراموش کردند و نقاب از چهره‌ها کنار زدند و بصورت علنی مخالفت خود را با اصل مردم سالاری و نظام جمهوری اسلامی برآمده از رای مردم اعلام کردند.

حسینی با اشاره به سکوت برخی خواص و نقششان در آن سال افزود: از این خواص بی بصیرت کم نیستند که منافع خود را بر مصالح کشور، نظام و مردم ارجحیت می دهند و بی شک گذشت زمان همانگونه که معاویه ها، طلحه و زبیرها، عمرسعدها، بنی صدر ها و غیره را رسوا کرد کسانی که نقاب نفاق و دورویی بر چهره دارند و بر طبل تفرقه می کوبند رسوا خواهد کرد.

ابراهیم حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی افزود: شهادت هدیه الهی و بالاترین مدال افتخار برای حاج قاسم بود، شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روز رویش مکتب جدیدی در جهان اسلام و کشورمان بود، امروز مکتب حاج قاسم یک مکتب اصیل و ارزشمند است که باید پاس داشته شود.

مکتب حاج قاسم در واقع زیر مجموعه مکتب امامین انقلاب است که مکتب آنها هم همان مکتب اسلام واقعی است. سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب عاشورا بود.

حسینی با اشاره به حوادث غزه و مقاومت مردم مظلوم فلسطین بیان داشت: اقتدار و قدرت امروز جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل، برگرفته از همین منش و مکتب سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

دشمن از مکتب حاج قاسم بیشتر از خود سردار سلیمانی می ترسد و دشمن نمی دانست که با شهادت حاج قاسم در جهان اسلام چه اتفاقی خواهد افتاد.

بخشدار شبانکاره ولایتمداری شهید سلیمانی را مهمترین درس مکتب سلیمانی دانست و افزود: حاج قاسم ولایتمداری را در میدان عمل ثابت کرد و خود را سربازی برای ولایت می‌دانستند و همواره پشت‌سر مقام معظم رهبری حرکت می‌کردند.

وجود ایشان هراس را به دل استکبار انداخته بود؛ ایشان نگذاشت مسائله فلسطین به فراموشی سپرده شود و همیشه مدافع مظلوم بود و در مقابل مسائل و مشکلات مقاوم بود و تلاش می‌کرد. نیاز است که مکتب حاج قاسم در جامعه خصوصاً نسل جوان و نوجوان تبیین شود، نسخه شفابخش امروز جامعه ما عمل کردن به مکتب حاج قاسم سلیمانی است، لذا اگر می‌خواهیم در مسیر حاج قاسم قدم برداریم سعی کنیم ویژگی‌ها شهید بزرگوار را در عمل خود داشته باشیم.

ابراهیم حسینی در بخش دیگری از سخنان خود میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک گفت و با اشاره به نقش الگویی این بزرگوار در جامعه اظهار داشت: خداوند متعال همزمان با میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها سوره کوثر را بر پیامبر نازل فرمود و دشمنان ایشان را ابتر خطاب کردند و پیامبر عظیم الشان اسلام نیز دستان دختر خود را بوسید و او را پاره تن خود معرفی می کرد و این چنین جایگاه دختران و زنان را برای همگان تبیین کردند.

سیره حضرت فاطمه (س) از یک سو به جهت اینکه ایشان دختر خاتم پیامبران (ص) است، همسر امامت و مادر ولایت و از سوی دیگر ویژگی های شخصیتی که در وجود ایشان دیده می‌ شود، ایشان را به عنوان یک الگو مطرح کرده است.

برای پیاده کردن الگوی رفتاری حضرت فاطمه (س) در عصر کنونی و تربیت نسل جوان باید کار فرهنگی صورت گیرد.

حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی کامل برای زن و مرد جهان است. این بزرگ بانوی اسلام، نمونه بارز ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از آرمان های حق و حقیقت است، حضرت زهرا (س) محور وحدت امت اسلامی است. حضرت فاطمه زهرا (س) حمایت از ولایت و امامت را به همه یاد دادند.

نامگذاری روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان روز زن، نشان از توجه به مقام و منزلت رفیع بانوان دارد.

امروز خوشبختانه به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی زنان جامعه ایرانی توانسته اند در تمامی عرصه ها حضور یابند و موفق به کسب افتخارات بی نظیر برای میهن عزیزمان شوند.

حسینی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و دعوت از همه اقشار در حضور حداکثری در این آزمون بزرگ بیان کرد: همه شما بزرگواران و مردم ولایت مدار بخش را به مشارکت گسترده و حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت می کنم.

مشارکت مردم در انتخابات می تواند پشتوانه‌ای برای انجام کارها در عرصه‌های بین‌المللی شود. با توجه به تاکیداتی که در قانون اساسی آمده و مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید دارند گردش امور و تصمیم‌گیری‌های کشور براساس نظر و رأی مردم انجام می‌شود و ضرورت دارد که مردم در انتخابات‌ خصوصا مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی حضور همه جانبه و گسترده‌ای داشته باشند. مشارکت در انتخابات از طرفی می‌تواند امنیت کشور را تضمین کند و از سوی دیگر موجب وحدت و همدلی و افزایش رشد اقتصادی شود. مشارکت همه جانبه و حداکثری مردم باعت خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام می‌شود. مردم با حضور خود پای صندوق‌های رای به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک خواهند گفت و بار دیگر با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام خواهند زد و ثابت می‌کنند که اتحاد و انسجام انقلابی آنها همچنان پابرجا است.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.