×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی رونمایی از المان ۹ دی در برازجان برگزار نمود

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : آیین مراسم رونمایی از المان میدان ۹ دی برازجان به همت شهرداری برازجان در تاریخ ۹ دی با حضور  دکتر وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، دکتر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، احمد بنافی  فرماندار شهرستان دشتستان ، مرتضی قدوسی شهردار برازجان که میزبان مراسم بودند ، روحانیت معظم حضور یافته در این محفل ، مسؤولان شهرستانی و استانی و اقشار مختلف مردم دشتستان  برگزار شد..

بنا به این خبر این میدان توسط مرتضی قدوسی شهردار برازجان طراحی و با اعتبار ۲ میلیاردی توسط مهندس مریم جلالیان بنا سازی شده است.

گفتنی است در ساعت آغاز این مراسم باران رحمت در برازجان شروع شد که مراسم بیرونی در ساعات اولیه لغو شد و در سالن همجوار میدان ۹ دی برازجان ، سالن شهید شاهینی برازجان برگزار شد و در بعد از پایان باران میدان ۹ دی مراسم رونمایی میدان ۹ دی  برازجان افتتاح شد . 

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که سخنران ویژه این مراسم بود افزود: دشمن در حال برنامه‌ریزی برای انتخابات است و این انتخابات صحنه جنگ ما با آمریکا و اسرائیل است…..

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : وحید جلال‌زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروز در آیین رونمایی از میدان ۹دی شهر برازجان با گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به بزرگداشت روز ۹ دی تاکید دارد.

وحید جلال‌زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

وی با بیان اینکه همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب سفارش کردند، جوانان تاریخ را مطالعه کنند، افزود: کسانی که در سال ۸۸ ژست قانون‌مداری می‌گرفتند، اولین کسانی بودند که قانون را شکستند و حرفیکه رهبر معظم زدند که ما پای رای مردم می‌ایستیم ولی به مزدوران خیابانی باج نمی‌دهیم.

جلال‌زاده عنوان کرد: با وجود اینکه بعد از انتخابات تا ۹دی فرصت بازگشت به دامن ملت را به آنها دادند، اما از این فرصت استفاده نکردند و به پرچم امام حسین(ع) اهانت کردند و مردم خودشان به خیابان آمدند و این فتنه را خاموش کردند و ۹دی روز بصیرت مردم ایران شد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: تا پرچم جمهوری اسلامی بلند است، دشمن دست از سر ما برنخواهد داشت.

وی با بیان اینکه جنگ ترکیبی سال گذشته از دفاع‌مقدس ابعاد خطرناک‌تری داشت، اظهار کرد: دشمن فکر نمی‌کند بتواند حتی تیری به سمت ما شلیک کند و منفذی به داخل پیدا نمی‌کند که بتواند نفوذ کند.

جلال‌زاده افزود: ملتی که بصیرت ندارد، چشم ندارد و نمی‌تواند راه درست خود را پیدا کند اما مردم ایران الحق والانصاف با بصیرت و آگاه هستند.

وی عنوان کرد: مردم ما هرچند تحت‌ فشار‌های اقتصادی، بیکاری جوانان و گرانی در جامعه قرار دارند، ولی هر وقت حرف از امام و دشمنان نظام پیش می‌آید در صحنه حاضر هستند.

جلال‌زاده بیان کرد: روز ۹دی روز بصیرت است که این بصیرت خود را در روز ۱۱اسفند و انتخابات سال جاری نشان خواهد داد؛ طبق گفته حضرت امام خامنه‌ای انتخابات نعمت الهی و پشتوانه ملت است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید برای افزایش مشارکت نیت کنیم و پای در صحنه بگذاریم و همه ما نقش و تکلیف داریم.

وی با تاکید براینکه اسرائیل برای انتخابات ۱۴۰۲ برنامه دارد و ما نباید اجازه دهیم برنامه‌هایشان عملی شود، یادآور شد: نباید اجازه دهیم ایران دشمن شاد شود بلکه باید پوزه اسرائیل را به زمین بکشیم.

جلال‌زاده تاکید کرد: دشمن در حال برنامه‌ریزی برای انتخابات است و این انتخابات صحنه جنگ ما با آمریکا و اسرائیل است.

وی خاطرنشان کرد: اغتشاشات سال گذشته با کمک و همکاری مردم با نیروهای اطلاعاتی و امنیتی خاموش شد؛ دولت بدون ملت معنایی ندارد، مجلس نیز همین‌طور و شما مردم هستید که کار اصلی را انجام می‌دهید.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بدانید در جنگ، پیروزی برای جبهه مقاومت و مظلومان است و اسرائیل نمی‌خواهد این را بپذیرد. فارس 

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید. عکاس سید محمد مهدی امیری

فیلم این مراسم در انتهای این گزارش ییبیند

دبستان غیر دولتی سرای دانش برازجان

9 دی برازجان

دانلود و تماشای فیلم این مراسم در نوشته زیر 

https://www.aparat.com/v/jJGle

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.