×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
دیدار بخشدار شبانکاره و تعدادی از دهیاران و شوراها با مدیر عامل شرکت آبفا استان بوشهر

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره به اتفاق تعدادی از دهیاران، شوراها، رئیس آبفا شهرستان و بخش به منظور بررسی مشکلات حوزه آب و فاضلاب بخش شبانکاره با حضور در شرکت آبفا استان بوشهر با مهندس عالی مدیر عامل شرکت دیدار و گفتگو کردند.

 

حسینی بخشدار شبانکاره در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات و تلاش های شرکت آبفای استان، تعامل بین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان را از محورهای مهم توسعه و آبادانی دانست و خواستار اصلاح و نوسازی شبکه آب شرب و خط انتقال آب، بهبود کیفیت آب شرب بخش شبانکاره شد.
مهندس عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این دیدار به نحوه تامین و توزیع آب شرب، طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی در حال اجرا در استان پرداخت و افزود: مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای کلیه شهرستانهای استان و نیازهای مشترکین برنامه های هدفمندی را تدوین و برای نیل به هدف و امر خدمات رسانی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و برای بر طرف کردن مشکلات مطرح شده در بخش شبانکاره مجموعه آبفا نهایت سعی و تلاش خود را خواهد نمود.

در پایان این دیدار مدیرعامل شرکت آبفا از مساعدت و همکاری بخشدار شبانکاره و مجموعه دهیاران و شوراهای اسلامی در پیشبرد پروژه های زیرساختی حوزه آب تقدیر و تشکر نمود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.