×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام بخش شبانکاره به طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت پیوست…

در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور، آیین کاشت نهال در شبانکاره با حضور حسینی بخشدار شبانکاره، مسئولین بخش، دهیاران و شوراهای اسلامی و همچنین سرپرست و کارکنان بانک کشاورزی استان بوشهر در اراضی منابع طبیعی روستای سراج آباد به میزان ده هکتار ( با مشارکت اداره منابع طبیعی و بانک کشاورزی استان بوشهر ) برگزار شد.

ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره در این آیین بیان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و نهضت مردمی کاشت یک میلیارد درخت همه دستگاه‌ها می بایست پای کار باشند تا در این مسیر شاهد موفقیت‌های بیش از پیش این طرح باشیم.

برای موفقیت در این پروژه ملی، باید فرهنگ سازی خصوصاً در مدارس و استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش صورت گیرد، همچنین همکاری همه بخش ها از جمله دولتی و خصوصی، صنایع و شرکت ها میسر است.

مشارکت اقشار مختلف مردم، بسیجیان، گروه‌های مختلف اجتماعی و سازمان های مردم نهاد در اجرای موفق این طرح بسیار تأثیرگذار است، می بایست از ظرفیت سازمان ها، نهادها و ادارات در قالب تفاهم نامه، برای اجرای این طرح هم در مرحله کاشت و هم در مرحله نگهداری و مراقبت های بعدی استفاده کرد.

در همین راستا امسال با مشارکت بانک کشاورزی استان و منابع طبیعی قریب به ده هکتار از اراضی منابع طبیعی بخش شبانکاره زیر کشت نهال های سازگار با آب و هوای منطقه می رود که از هر دو مجموعه تقدیر و تشکر می کنم.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.