×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نمایشگاه رویدار صنعت و معدن که با همکاری بسیج مهندسین صنعت و معدن شهرستان دشتستان برگزار شد‌،به کار خود خاتمه داد

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، با همکاری کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن شهرستان دشتستان ، رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان در تاریخ ۲۸ آذر به کار خود خاتمه داد . 

نمایشگاه که به نام صنعت،دانشگاه و راه اشتغال، در روز ۲۷و۲۸آذر برگزار شد . 

“سید محمد مهدی امیری” به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، در روز دوم این نمایشگاه کلاس آموزشی بازنشستگی بیمه تامین اجتماعی توسط مدیریت تامین اجتماعی برازجان آقای بورکی به مدیریت و  پرسنل کارخانه سیمان آموزش داده شد .

و در پایان این کلاس آموزشی با حضور جناب سرهنگ بناری فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان و سرهنگ یحایی جانشین ایشان در سپاه ، اقای براتی مدیر کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن شهرستان دشتستان  دکتر معصومی ریس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان و معاون ایشان آقای دهقایدی ، آقای بورکی مدیریت بیمه تامین اجتماعی، مهندس ایرج موسوی مدیریت کارخانه سیمان دشتستان و مسئولان دیگر از محصولات این نمایشگاه فرصت های شغلی و سرمایه گذاری با حضور ۱۰۰ شرکت و کار افرین دایر شده بود بازدید نمودند.

به نا به این گزارش دانش آموزان چند مقطعه مختلف از این نمایشگاه بازدید نمودند که در روزی که گروه ما برای تهیه گزارش در محل حضور داشت دبستان جوادالائمه برازجان حضور خود را در این مکان ثبت نمودند.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید. عکاس سید محمد مهدی امیری 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.