×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
شانزدهم آذر ۱۳۳۲ آغازی است برای یک حرکت و شکل گیری یک جنبش نخبگانی علیه نظامی مستبد و ستمگر که به پشتوانه اربابانش و در رأس آن‌ها امریکای جنایتکار، خون مظلومان را به پای ظالمان زمان می‌ریزد تا چند صباحی دیگر فرصت نوکری بیشتر بیابد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام و به نقل از خبرگزاری بسبج از دشتستان، سپاه ناحیه دشتستان به مناسبت روز دانشجو بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

روز ۱۶ آذر به عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب و استبداد و خودکامگی در دفتر تاریخ این سرزمین به یادگار ثبت گردیده است. این روز در تاریخ مبارزات استقلال طلبانه ملت بزرگ ایران روزی توام با حزن و افتخار تلقی می‌شود؛ حزن ناشی از شهادت سه فرزند این ملت و افتخار تقدیم شهید برای مبارزه با آمریکا و دولت کودتا.

۱۶ آذر ۱۳۳۲ آغازی است برای یک حرکت و شکل گیری یک جنبش نخبگانی علیه نظامی مستبد و ستمگر که به پشتوانه اربابانش و در رأس آن‌ها امریکای جنایتکار، خون مظلومان را به پای ظالمان زمان می‌ریزد تا چند صباحی دیگر فرصت نوکری بیشتر بیابد.

امروز در دهه پنجم انقلاب، دانشگاه‌های ما، به حدی از رشد و بالندگی رسیده است که شاهد خیزش هسته‌های مساله محور برای حل مسائل کشور و استان می‌باشند، خیزشی که با مطالبه گری و گفتمان سازی و کار تخصصی برای حل مسائل اصلی کشور و به دنبال کمک به کارآمدی هرچه بیشتر نظام اسلامی و رفع مشکلات و رنج‌های مردم عزیزمان است.

اکنون و در گام دوم انقلاب و با توجه به پر رنگ بودن جایگاه خطیر و مهم نسل جوان، فرزندان انقلابی ایران اسلامی در دانشگاه‌های سراسر کشور به عنوان مروجان حقیقتِ «نظام انقلابی» همه بر آن شوند، که با نگاهی تحولی و رویکردی مساله محور، مبتنی بر آرمان‌ها و واقعیت ها، نیاز‌های روز جامعه را از دریچه نگاه مردم دنبال و مطالبه کنند.

جریان دانشجویی باید در این مقطع زمانی با نگاه به مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی که حقیقتا نمونه کامل تربیت یافته مکتب ناب امامین انقلاب اسلامی است و با در پیش گرفتن مشی آرمان خواهی و عدالت طلبی و دفاع از مظلوم و تبیین افق‌های پیش رو و آگاه سازی و موضع گیری به موقع؛ انقلاب اسلامی و دستاوردهایش را از گزند انحراف و عداوت بدخواهان مصون بدارد، لذا “دانشجوی مومن و پای کار انقلاب” با بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی و تبیین این سند اقتدار و مظلومیت و حقانیت، ملت بزرگ ایران از انحراف و تحریف آن جلوگیری نماید و ۱۶ آذر نشانه بارزی از بیداری جامعه دانشگاهی کشور است.

سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان، این روز پرخاطره و فرخنده را به ساحت روشن رهبری فرزانه انقلاب که همواره در تکریم دانش و نقش دانشجویان پیش گام بوده و فرزندان دانشگاهی خود را به نیکو‌ترین روش‌ها مکرم داشته‌اند و هم چنین به تمامی دانشجویان فهیم و آینده ساز، تهنیت گفته و امیدواریم با استعانت از الطاف بی‌دریغ الهی، مدد از ارواح طیبه شهیدان بخصوص شهید عزیز سلیمانی و توجه به منویات، ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و توانمندی و خلاقیت در خور تحسین جامعه دانشگاهی کشور، نیاز‌های اصلی کشور در عرصه‌های گوناگون، برطرف شود.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه دشتستان 

به نا به این گزارش سایت و پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، این روز به همه دانشجویان تبریک عرض داشته و آروزی بهترین ها در تمام مراحل زندگانی برای این دوستان دانشی داریم .

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.