×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
حجت الاسلام و المسلمین یحیایی:امنیت و آرامش کشور مرهون خون پاک شهیدان است/فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان:شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛مراسم یادواره شهداء مسجد امام هادی (ع) و پایگاه مقاومت شهداء شهر برازجان با حضور شهید گمنام دوران دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر در یادواره شهداء مسجد امام هادی(ع) برازجان گفت: شهدا با نثار جان خود دیوار مستحکم مقاومت در برابر ظلم ساختند.

حجت الاسلام والمسلمین یحیایی افزود: امروز جوانان و نوجوانان باید از شهداء الگو بگیرند و راه آن ها را ادامه دهند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، اظهار داشت: امروز مسئولیت بزرگی بر دوش بسیجیان کشور است، بسیجیان باید پاک دست‌ترین افراد در عمل، کم هزینه‌ترین و چشم و گوش پاک‌ترین افراد باشند. 

یحیایی در این مراسم با اشاره به اینکه شهدای انقلاب سرمایه های عظیمی هستند گفت: شهدا از جان خود گذشتند و با خون خود نهال انقلاب را زنده نگه داشتند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اقتدار امروز را مدیون خون شهدا هستیم خاطرنشان کرد : امنیت پایدار کشورمان امروز از هر کشوری در خاورمیانه بالاتر است.

 حجت الاسلام یحیایی تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از اساسی‌ترین و پررونق‌ترین ابزارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که مسئولین باید در برگزاری این یادواره‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهدا و ایثارگران، مایه استقلال، آبرو و امنیت کشور ما هستند و امروز ما مدیون ایثارگری آنان هستیم.

وی با بیان اینکه خانواده شهداء و ایثارگران، فراموش شدنی نیستند افزود: امروز یاد و نام پر افتخار حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس برای همیشه در جامعه باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین یحیایی با اشاره به اینکه همه ما می دانیم، امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک شهیدان است، گفت: انقلاب اسلامی ایران در سایه خون شهیدان پرثمر شده و شهدا اسوه های بصیرت، شجاعت و ایستادگی در جبهه حق هستند.

وی با اشاره به اینکه شهدا بهترین الگو برای جامعه به خصوص نسل جوان هستند گفت: یکی از راه‌های معرفی شهدا به نسل جوان و آشنایی آنان با سیره و راه زندگی شهیدان، برگزاری مراسم یادواره های شهدا است.

 حجت الاسلام یحیایی در مراسم تجدید میثاق با شهدا در جوار شهید گمنام یادآور شد: شهیدان به ما درس از خودگذشتگی، فداکاری و حراست از اسلام و انقلاب آموختند و باید قدردان آن ها در همه حال باشیم.

وی در این مراسم با بیان خاطره ای از یکی از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ثمره خون هزاران شهید از محبوب ترین بندگان خدا و بهترین فرزندان این ملت است.

یحیایی در پایان اظهار داشت: تا پای جان در حفظ مکتب حسینی (ع) و نهضت خمینی (ره) خواهیم ایستاد و یاد و خاطره فراموش ناشدنی بانی شجره طیبه بسیج و یکایک شهدای والامقام را همچنان گرامی می داریم و نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت تلاش خواهیم نمود.

سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری در مراسم استقبال از شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر برازجان گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند…

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام و به نقل از خبرگزاری بسیج از دشتستان، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان ، با بیان اینکه گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا یکی از ضروریات جامعه است اظهار داشت: شهید و شهادت در مکتب اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار است. 

بناری در مراسم استقبال از شهید گمنام دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: باید در همه حال قدردان شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا بهترین الگو برای جامعه به خصوص نسل جوان هستند گفت: یکی از راه‌های معرفی شهدا به نسل جوان و آشنایی آنان با سیره و راه زندگی شهیدان، برگزاری مراسم یادواره های شهدا است.

این مقام مسئول یادآور شد: شهیدان به ما درس از خودگذشتگی، فداکاری و حراست از اسلام و انقلاب آموختند و باید قدردان آن ها در همه حال باشیم.

سرهنگ بناری با اشاره به اختصاص دو شهید والامقام به شهرستان دشتستان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است این شهیدان گمنام، یکی در شهر کلمه و دیگری در روستای ده هزار نفری دهقاید در روز یک شنبه ۲۶ آذر ماه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده شوند.

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، در بعد از مراسم استقبال از پیکر شهید گمنام در برازجان در تاریخ ۱۵آذر بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام هادی برازجان واقع در فاز ۲برازجان با حضور شهید گمنام استقبال شده امروز شهر برازجان  و سخنرانی حجت الاسلام یحیایی ، مداحی اقایان محسن شمس راوی جبهه و جنگ دشتستان،  امید عباسی ، کریم اسفندیاری ، برگزار شد .

به نا به این گزارش سرهنگ بناری فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان، سرهنگ یحیایی جانشین سپاه جوادالائمه شهرستان دشتستان، بسیجیان ،رزمندگان، اهالی محله ، مسجد و مسئولین دشتستان یادواره شهدای مسجد امام هادی برازجان حضودر داشتند.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید. عکاس سید محمد مهدی امیری

قسمتی از فیلمبرداری این مراسم توسط سید محمد مهدی امیری در انتهای گزارش ببیند 

دانلود و تماشای مداحی محسن شمس راوی دفاع مقدس این مراسم در نوشته زیر 

https://aparat.com/v/WZfG1

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.