×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
نماز جمعه امروز برازجانی همره با اجتماع بزرگ بسیجان به مناسبت هفته بسیج در مصلی جمعه برازجان برگزار شد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، بنا به این گزارش برنامه امروز جایگاه نماز جمعه برازجان با حضور بسیجیان به مناسبت هفته بسیج با سخنرانی سرهنگ یحیایی جانشین ناحیه مقاومت سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان آغاز شد و گروه سرود پایگاه مقاومت بسیج هجرت برازجان سرود خود را اجرا نمود،دکلمه ها ی هفته بسیج و وصیت نامه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در این محفل قرائت شد ، مراسم جایگاه نماز جمعه این هفته با سخنرانی پیش از خطبه این هفته سردار محمد انگالی یادگار دوران دفاع مقدس و خطبه های دشمن شکن حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان برگزار شد و نماز این جمعه این هفته با امام جمعه محترم دشتستان حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه دشتستان برگزار شد…

سرهنگ پاسدار ستار یحیایی در مراسم نمایش اقتدار بسیجیان گفت: بسیج باید مثل گذشته، باصلابت و اقتدار در همه میادین حضور داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان جانشین سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان اظهار داشت: هفته فرخنده بسیج فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و بنیانگذار بسیج و بیعتی دوباره با حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است. 

یحیایی یادآور شد: هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملتها هم ان‌شاءاللَّه الگو و سرمشق خواهد شد.

وی تاکید کرد: پایداری و استقامت بسیجیان سلحشور در دفاع از ارزش‌های نظام مقدس اسلامی، شایسته تجلیل و تقدیر است و سالروز تاسیس بسیج مستضعفان، بهانه ای برای پاسداشت این رشادت ها و دلاوری ها است. 

این مقام مسئول در پایان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی تبریک گفت.

معاون هماهنگ کننده سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس در مراسم نمایش اقتدار بسیج شهرستان دشتستان گفت: بسیج به عنوان بازوان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سردار محمد انگالی در مراسم نمایش اقتدار بسیج شهرستان دشتستان در مصلی جمعه شهر برازجان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: این هفته فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری است. 

وی خاطر نشان کرد: هفته بسیج یادآور فداکاری و از خودگذشتگی‌های غیور مردان و رزمندگان دلاور و مومنی است که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و ملی در برابر دشمن بعثی ایستادند و مقاومت و پایداری را به تاسی از امام شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) معنای دوباره‌ای بخشیدند.

این تحلیل گر مسائل سیاسی در بخش دیگری ازسخنان خود یادآورشد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که همیشه بر نقش مردم و اهمیت حیاتی آن در تأمین سلامت و موفقیت نظام تأکید می کردند، با درایت خاصی در پنجم آذرماه ۱۳۵۸، طی بیاناتی ضرورت تشکیل مدرسه عشق یا همان بسیج مستضعفان را اعلام فرمودند.

انگالی افزود: برکات این شجره و عطر دلاویز شکوفه‌های آن، در طی بحران‌های سال‌های اولیه انقلاب و جنگ تحمیلی و بعد از آن به سراسر مملکت اسلامی ما رسید و فضای آن را معطر ساخت و انقلاب و جنگ را به نفع اسلام و مسلمانان به پایان رسانید؛ و این همه جز در پرتو جهان بینی و تدبیر آن پیر فرزانه و حضور نیروهای مردمی و پیوند الهی آنان با ولایت حاصل نشد.

این مقام مسئول بیان داشت: تفکر بسیجی با الهام از مکتب فکری حضرت امام خمینی(ره) و در راستای منویات مقام معظم رهبری برای ایفای نقش همیشگی می‌بایست در عرصه‌های مختلف فرهنگی،علمی و اجتماعی با جلب نظر مردم مداومت داشته باشد.

سردار محمد انگالی با بیان اینکه تا قبل از ورود سردار سلیمانی به لبنان اسرائیل ها ۴ جنگ بزرگ با اعراب داشتند گفت: با ورود سردار سلیمانی جنگ‌های اسرائیل علیه لبنان و باریکه غزه دوره به دوره کوتاه‌تر شد تا جایی که در جنگ آخر آنها، علیه غزه تنها ۲ روز بیشتر‌ طول نکشید و نتایج این جنگها کاملا به سود جبهه مقاومت تغییر کرد.

انگالی با بیان اینکه امروز دشمن دو موضوع ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و ابراز ناتوانی و انکار توانمندی‌های ایران اسلامی را با جدیت دنبال می‌کند خاطر نشان کرد: امروز یکی از جنبه‌های عزت و قدرت ایران اسلامی مباحث منطقه‌ای است که در مذاکره غیرمستقیم با آمریکا از طریق اروپا نیز این موضوع از سوی غرب مورد توجه قرار گرفته است.

انگالی تأکید کرد: بدون لحاظ ایران هیچ مساله‌ای در منطقه سامان نخواهد گرفت و این اقتدار و قدرت منطقه‌ای ایران است که با دست توانمند جبهه مقاومت در سراسر دنیا شکل گرفته است.

امام جمعه دشتستان در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: تفکر بسیجی در بین اقشار مختلف مردم و مسؤولان وجود دارد که همین امر سبب اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با اشاره به ارزش روزی حلال اظهار داشت: بنا بر روایاتی که از پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع) رسیده، بر همه لازم است در راه به دست آوردن درآمد حلال تلاش کنند و از بیکاری و تنبلی و حرام خواری بپرهیزند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور در نماز جماعت در مساجد بیان کرد: به فرموده پیامبر، مساجد را معبر و گذرگاه خود قرار ندهید و تا ۲ رکعت نماز در آن نخوانید از آن خارج نشوید.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای بسیجی، خاطرنشان کرد: بسیج با نگاه بنیان‌گذار کبیر انقلاب به منظور حفظ انقلاب نوپا تا به رساندن این امانت به منجی عالم بشریت در نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد.

امام جمعه دشتستان بیان کرد: امروزه تفکر بسیجی در تمام جامعه و در بین اقشار مختلف مردم و مسئولان وجود دارد که همین امر سبب اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی تاکید کرد: این نهاد ارزشمند مردمی در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در همه عرصه‌های علمی و فکری همواره الگو و پیش‌گام بوده‌اند، بسیج، پیشرو در خدمت و امید آفرینی در جامعه است به طوری که هر جا کشور نیاز به تفکر و پشتکار بسیج داشت، بسیج با تمام نیرو قبل از همه در صحنه‌ها حاضر بوده و برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم تلاش کرده است.

مصلح افزود: بسیج مظهر قدرت مردمی نظام و مظهر عشق و ارادت به نظام، انقلاب و رهبری است در این شرایط حساس تاریخی با داشتن روحیه و تفکر بسیجی می‌توان به تمام مشکلات جامعه فائق شویم.

وی گفت: بسیج با داشتن همین روحیه توانسته در تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشته و به‌عنوان سینه ستبر ملت ایران در برابر هجمه‌های مختلف دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

امام جمعه دشتستان بیان کرد: اکنون هدف دشمن در جنگ ترکیبی، متزلزل کردن ایمان و اعتقادات ملت و در مرحله بعدی جداسازی مردم از نظام است. دشمن هویت این نظام را نشانه گرفته است، مقابله و دشمنی جبهه استکبار با این انقلاب اسلامی ایران طبیعی است، چون دشمن می‌خواهد بر جهان سلطه داشته باشد.

وی با تبریک این پیروزی به مردم مظلوم فلسطین و همه آزادی خواهان و مسلمانان جهان در رابطه با آتش بس رژیم صهیونیستی تاکید کرد: در حمایت از زنان، کودکان و مردم مظلوم فلسطین، همگام با همه آزادگان و وجدان‌های آگاه جهان برای اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار ددمنشانه مزدوران این حکومت فاسد و غاصب و آمادگی جهت هرگونه کمکی در صحنه حاضر هستیم.

به نا به این گزارش برنامه های جانبی نماز جمعه برازجان مورخه (۱۴۰۲/۰۹/۰۳) بدین شرح اعلام شد…

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه برازجان مورخه (۱۴۰۲/۰۹/۰۳) توسط حجه الاسلام حسن مصلح امام جمعه دشتستان اقامه گردید.

۱) سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه توسط سردار محمد انگالی یادگار دوران دفاع مقدس پیرامون هفته گرامیداشت بسیج

۲) برپایی ایستگاه سلامت توسط کانون بسیج جامعه پزشکی شهید گمنام شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و انجام تست فشار خون

۳) ساماندهی وسایل نقلیه نمازگزاران توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر و گردان امنیتی امام علی (ع)

۴) برپایی میز خدمت با حضور تمامی مدیران ادارات اجرایی شهرستان دشتستان به همت فرمانداری، ستاد نماز جمعه، حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری حضرت رسول (ص) ناحیه سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان جهت پاسخگویی به سوالات نمازگزاران

۵) برپایی ایستگاه کمک به ملت مظلوم فلسطین توسط اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان

۶) برپایی مهد آدینه با همکاری معاونت خواهران ستاد نماز جمعه برازجان

۷) تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقه پیام جمعه توسط حجت الاسلام مصلح امام جمعه ، حیاتی اصل مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان و اسدی مسؤول ستاد نماز جمعه برازجان

۸) عرض خیرمقدم سرهنگ یحیایی جانشین ناحیه بسیج سپاه حضرت جواد الائمه (ع) به بسیجیان شرکت کننده در نمایش اقتدار مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه

۹) اجرای گروه سرود پایگاه مقاومت بسیج هجرت برازجان

۱۰) قرائت وصیت نامه شهید گرانقدر سردار حاج قاسم سلیمانی توسط یکی از خواهران عضو بسیج دانش آموزی

۱۱) برپایی میز کتاب سیره شهدای والامقام

۱۲) برپایی نمایشگاه فروش محصولات غذایی خانگی

۱۳) برگزاری میز مشاوره مذهبی خواهران نمازگزار

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید. عکاس سید محمد مهدی امیری

فیلم  این مراسم به فیلمبرداری سید محمد امین ابطحی در انتهای گزارش ببیند.

برای دانلود و تماشای فیلم اجتماع بزرگ بسیجان برازجان به نوشته زیر مراجعه کنید 

https://aparat.com/v/Do8rc

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.