×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرهنگ بناری؛اهمیت و شأن و جایگاه بسیج همین بس که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند بسیج مردمی‌ترین و مکتبی‌ترین نیروی مقاومت در جهان است/برنامه های شاخص در این هفته،مراسم ازدواج آسان و اهداءجهیزیه به نوعروسان نیازمند می باشد که در اولین روز از هفته بسیج در مجتمع شهید شاهینی برازجان برگزار می شود

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، سرهنگ غلامرضا بناری در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج به شعار هفته بسیج امسال، که ” بسیج امید ملت ایران است ” اشاره کرد و افزود: سند بالادستی راهبردی بسیج ده ساله برنامه ریزی شده و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم شده است…


وی اظهار داشت: در اهمیت و شأن و جایگاه بسیج همین بس که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند بسیج مردمی‌ترین و مکتبی‌ترین نیروی مقاومت در جهان است.

فرمانده سپاه دشتستان با بیان اینکه تفکر بسیجی امروز به الگویی در جهان بدل شده است تأکید کرد: هفته بسیج بهترین فرصت برای تبیین و تشریح جایگاه بسیج در دنیاست.


این مقام مسئول افزود: امروز تفکر بسیجی نه تنها در منطقه بلکه در قلب اروپا و آمریکا نیز به عنوان یک تفکر آزادی‌خواه و حق‌طلب در حال گسترش است.


سرهنگ غلامرضا بناری بسیج را یک مجموعه قوی، از مردم و برای مردم دانست و گفت: امسال شعار محوری هفته بسیج با عنوان « بسیج امید ملت ایران » نام‌گذاری شده است.

وی عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب ملت ایران نمادش بسیج است و تمام مردم ایران بسیجی هستند مگر آن دسته از افرادی که دل درگرو انقلاب و نظام ندارند.

فرمانده سپاه دشتستان با اشاره به اینکه یاد شهدا را باید همیشه زنده نگه داشت به برگزاری یادواره شهدا و سرکشی از خانواده شهدا در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: اجرای میز خدمت مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در روز سوم آذر ماه در مصلی جمعه از دیگر برنامه های هفته بسیج است.
وی تقدیر از حوزه ها ،پایگاه ها و واحد های مقاومت نمونه و برتر و اجرای مراسم جشنواره مالک اشتر ، پویش نذر خون، مسابقات فرهنگی ورزشی، رزمایش جهادگران بسیجی و اردوی جهادی، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، رزمایش ثامن در فضای مجازی و نشست های جهاد تبیین برای دانش آموزان و بسیجیان را از دیگر برنامه های هفته مبارک بسیج دانست و گفت: نمایش اقتداربسیجیان که در روز جمعه سوم آذر ماه در مصلی جمعه شهر برازجان ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود به عنوان یکی از برنامه های شاخص هفته بسیج می باشد.

بناری با تأکید بر اینکه ملت ایران با تفکری برگرفته از بسیج هر زمان که تمامیت و امنیت و سلامت کشور در خطر و مورد تهدید دشمنان قرار گیرد، در صحنه حاضر بوده و هستند، گفت: بسیج در برهه‌های مختلف از جمله سیل، زلزله و دیگر حوادث مترقبه و غیرمترقبه همواره در میدان عمل آماده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های شاخص در این هفته،مراسم ازدواج آسان و اهداءجهیزیه به نوعروسان نیازمند می باشد که در اولین روز از هفته بسیج در مجتمع شهید شاهینی برازجان ساعت ۱۹ برگزار می شود.

وی با اشاره به افتتاح پایگاه مقاومت پیامبراعظم در شهر آبپخش و حضور سردار رزمجو فرمانده سپاه استان در روز چهارشنبه یکم آذر گفت: نمایشگاه میدانی شلیکا(بازسازی عملیات فتح المبین) توسط حوزه مقاومت امام خمینی(ره) شهر وحدتیه در روز پنجم آذر و مجمع بسیج در روز یکم آذر در پژوهش سرای متقین برازجان از دیگر برنامه های شاخص این هفته می باشد.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان یادآور شد: افتتاح خانه کشتی شهید محمد احمدی جوان به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه دشتستان درهفته بسیج انجام می شود.

در پایان نشست،سرهنگ غلامرضا بناری تأکید کرد: خدمات بسیج در عرصه‌های مختلف باید برای مردم بازگو شود و این در حقیقت همان چیزی است که دشمنان نمی‌خواهند محقق شود.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.