×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بخشدار شبانکاره؛افتخارآفرینی فرزندان ایران در چین مایه خوشحالی مردم شد و امیدواریم شاهد تداوم این موفقیت ها در مسابقات جهانی و بازی های پارا المپیک هم باشیم

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام،حسینی بخشدار شبانکاره بهمراه نیکو رئیس ورزش و جوانان بخش شبانکاره و مرادنژاد دهیار روستای ذکریایی از مجید باقری مدال آور پاراآسیایی بخش شبانکاره تقدیر کردند.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، حسینی ضمن تبریک کسب مدال آوری ایشان در بازی های پارآسیایی هانگژو گفت: افتخار آفرینی فرزندان ایران در چین مایه خوشحالی مردم شد و امیدواریم شاهد تداوم این موفقیت ها در مسابقات جهانی و بازی های پارا المپیک هم باشیم.

قهرمانانی که پرچم ایران اسلامی را در میان چندین کشور به اهتزار درآوردند و سرود پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در دهکده بازی های پاراآسیایی نواخته شد و مایه مباهات مردم شدند.

ابراهیم حسینی افزود: ورزشکاران سرمایه های اجتماعی کشور هستند که با کسب مقام های ارزشمند چه در داخل کشور و چه در بین سایر کشورها به عنوان الگوهای ایستادگی و امید در جامعه معرفی می شوند و نشاط را به مردم هدیه می دهند از این جهت کارشان بسیار ارزشمند است.

بخشدار شبانکاره در ادامه افزود: بخش شبانکاره از جهت داشتن استعداد های درخشان ورزشی در استان سرآمد است و با توجه به این پتانسیل نیازمند توجه ویژه است. به داشتن چنین ورزشکاران واستعدادهایی که باعث افتخارآفرینی می شوند به خود می بالیم و امید است بتوانیم با ایجاد زیرساخت های لازم، پاسخگوی تلاش و کوششان باشیم.

لازم بذکر است باقری اهل روستای ذکریایی است که موفق شد در مسابقات پارآسیایی هانگژو چین مدال نقره رشته شطرنج را کسب کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.