×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حجت الاسلام مصلح:مردم محله و مردم برازجان تقاضا کرد اهتمام به حضور در مسجد داشته و همچنین فرزندان خود را نیز جهت شرکت در برنامه های مسجد تشویق نمایند

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ شامگاه چهارشنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲، حجه الاسلام مصلح در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) فاز یک امام برازجان حضور یافت و ضمن دیدار با اهالی محله و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء پیرامون فضیلت های اقامه نماز به جماعت در مسجد سخنرانی نمود.

حجت الاسلام مصلح در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدای غزه و دعا برای نابودی رژیم منحوس صهیونیستی، اظهار داشت : تشکر می کنم از تمامی افرادی که در احداث و نگهداری این مسجد نقش ایفا نموده اند، خداوند بزرگ آقای حاج عباس زکی از بانیان فعال مسجد که در بستر بیماری می باشد را شفای عاجل عنایت فرماید .

وی در ادامه به ذکر فضیلت های اقامه نماز در مسجد بصورت جماعت پرداخت و از مردم محله تقاضا کرد اهتمام به حضور داشته و همچنین فرزندان خود را نیز جهت شرکت در برنامه های مسجد تشویق نمایند.

امام جمعه دشتستان بیان کرد : از هیأت امنای مسجد و پایگاه مقاومت بسیج که در امورات فرهنگی مذهبی محله همیشه فعالیت خوبی داشته و دارند تشکر می نمایم.

گفتنی است در این مراسم که حججت اسلام وحیدی رییس اداره تبلیغات اسلامی و احمدی مسؤول رسیدگی به امور مساجد شهرستان دشتستان، اقای رسول باصولی فرمانده پایگاه روح الله این مسجد و مسئولین دیگر حضور داشتند، حجت الاسلام اسماعیل زمانی بعنوان امام جماعت جدید مسجد امام خمینی (ره) معرفی گردید و از خدمات چندین ساله حجت الاسلام مسلم جنگجو راد تجلیل بعمل آمد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.