×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
نخستین اردوی راهیان پیشرفت به همت بسیج رسانه استان بوشهر برگزار شد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛در تاریخ ۴ آبان از حسینه ثارالله بوشهر که دو شهید گمنام شهر بوشهر در کنار این جایگاه معنوی آرمیده هستند با برپایی تلاوت دعای زیارت عاشورا توسط سید محمد امین ابطحی و ادای احترام به این دو شهید عزیز توسط محسن رضایی‌نژاد مسئول بسیج رسانه استان بوشهر و سرهنگ ذوالفقار عباسی فرد مسئول بسیج اقشار سپاه استان بوشهر و اصحاب رسانه استان نخستین اردوی راهیان پیشرفت به همت بسیج رسانه استان بوشهر آغاز شد…

“سید محمد مهدی امیری” در این محفل سرهنگ مسئول اقشار سپاه امام صادق افزود ؛ امروز اقشار مختلفی در سپاه استان هستند و اقشار بیست گانه یکی از این نوع اقشار می باشد .

رئیس بسیج اقشار استان بوشهر افزود: اهمیت و جایگاه بسیج رسانه دراین مرحله از زمان جایگاه خاصی نسبت به رسانه های ظهوریافته دارد ، اصحاب رسانه علمدار ماموریتهای سپاه و ماموریتهایی که پدیدار می شوند براصحاب رسانه هستند که آنها را به خدمت مردم میهن اسلامی اطلاع رسانی نمایند .

وی ادامه داد : در دنیایی هستیم که هر روزازآن خبرهایی از نقاط مختلف جهان به ما می رسد و امروز هم ما با گردش های علمی ظرفیت های مختلفی در کشورو در استان بوشهرما وجود دارد، با کمک شما اصحاب قلم جامعه که خبرنگاران باشید اطلاع رسانی واقعیت های صحیح این مرز و بوم انجام می شود ، که هر روزه دشمن جامعه اسلامی تلاش دارد آین واقعیتها را برمبنای حرف های فریب دهنده خود به جامعه تحویل دهد و شما سفیران جامعه حرف های این دشمنان با اعتقادهای دینی جامعه اسلامی نقش آفرینی مناسب نموده و آن را به مردم اطلاع رسانی می نماید.

سرهنگ ذوالفقار عباسی فر در پایان افزود : مجموعه بسیج در تمامی بعدهای مختلف جامعه ، محرومیت زدایی ، خدمات رسانی ،علمی ومسائل فرهنگی ، به عنوان مجموع مکمل درخدمت نظام و انقلاب اسلامی می باشد که خبرها توسط شما منعکس می شوند .

محسن رضایی نژاد روز پنجشنبه در نخستین اردوی راهیان پیشرفت بسیج رسانه استان بوشهر حضور دارد افزود : اردو با توجه به رهنمود‎های رهبری مبنی بر ضرورت جهاد تبیین و امیدآفرینی اجرایی شده تا توانمندی متخصصان توانمند داخلی در حوزه صنعت دریایی به جامعه معرفی شود.

وی بیان کرد: در اردوی راهیان پیشرفت بسیج رسانه جمعی از رسانه‌های مکتوب، فضای مجازی و خبرنگاران صدا و سیما گرد هم آمدند تا تولید محتوای مناسبی انجام شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر افزود: تولید با رویکرد امیدآفرینی در جامعه است و با تمرکز ویژه بر جوانان ساخته می‌شود.

رضایی نژاد ادامه داد: در همین راستا عسلویه استان بوشهر نیز در اواخر آذرماه سال جاری ۱۴۰۲ میزبان جام رسانه‎ای امید می شود که این رویداد نیز با هدف تولید محتوا با رویکرد امید آفرینی برگزار خواهد شد.

مقام مسئول بسیج رسانه استان یاداور شد: با توجه به انتشار فراخوان نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی و انتشار یافته خود در رسانه‌ها (از دی ماه تا ۲۰ آذر ماه سال جاری) را در پیام‌رسان‌های ایتا و روبیکا به شماره ۰۹۳۰۰۱۱۸۱۵۱ سازمان بسیج رسانه‌ای استان بوشهر ارسال کنند.

رضایی نژاد گفت: مهلت ارسال اثر در نهایت ۲۵ آذرماه است که اختتامیه آن هفته نخست بهمن ماه در حسینیه ثارالله بوشهر و اختتامیه جشنواره کشور نیز نیمه دوم بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: پس از بررسی اثرهای ارسالی توسط هیات داوران به آثار برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهداء و در جشنواره کشوری شرکت داده می‌شوند.

“سید محمد مهدی امیری” مدیرعامل شرکت صدرای بوشهر در جمع اصحاب رسانه افزود : شرکت صدرا جهاد و تبیین خدمت را نهادینه نموده است و این جهاد هم با کار اعضای مجموعه در گرمای طاقت فرسای بوشهر به خوبی هویدا شده است و ما برآن مفتخریم که خدمت صادقانه خود را بر مردم جهانیان تقدیم می داریم .

مدیر عامل شرکت صدرا  در نشست خبری مراسم امروز  ادامه داد : از دشمن انقلاب که ما را تحریم نمود قدردانی می نماییم ، که با این اتفاقی که برای ما ایجاد نمود، زمینه ساز پیشرفت نیروهای توانمندی ما اشکار نمود و ما توانستیم بسیاری از قطعات این شرکت را خود تولید و راه اندازی نمایم .

بیدی افزود : صدرا خانه دوم بوشهر است که برای مردم بوشهر راه اندازی شده است و قابلیتهای این شرکت در عرصه ساخت و تعمیر کشتی ها و یا شناورها روز به روز بیشتر گسترده خواهد شد .

وی در پایان افزود : شرکت صدرا دانش بنیان است و گردش مالی صدرا استان بوشهر، برای مردم شهر بوشهر و بازار هزینه می شودو دشمن انقلاب هر روز با تدابیر خود می خواهد ما را به سمت قله های نا امیدی برساند و ما با تمام نیروهای بومی این مجموعه صدرا با آنها خواهیم دانست که دست آنها به جایی نخواهد رسید.

بنا به این گزارش : اصحاب رسانه و مسئولین این جمع با تلاوت دعای زیارت عاشورا توسط سید محمد امین ابطحی و احترام به مقام دو شامخ شهید گمنام آرمیده درکنارحسینیه ثاراله بوشهرواحترام به کتاب آسمانی اسلام مراسم خود را برای نخستین اردوی راهیان پیشرفت بسیج رسانه استان بوشهرآغاز نمودند که ازیکی از ظرفیت اقتصادی استان بوشهر شرکت صنعتی دریایی ( صدرا ) با هدف ساخت و تعمیر کشتی که در ۴ ابان ماه سال جاری تقریبا نزدیک به ساعت ۸ صبح مراسم شروع شد و و در ورود این اصحاب رسانه به شرکت صدرا با حضوراحترام دوستان خبرنگاربه شهدای آرمیده در شرکت دریایی صدای بوشهر که وظیفه این شرکت هدف ساخت و تعمیر کشتی است بازدید نمودند و بعد ازآن با بازدید از مجوعه های این شرکت ، در سالن جلسه این مجوعه در ساعت ۱۱ صبح در شرکت صدرا حضور خود را به اتمام رسانیدند .

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید. 

عکاسان سید محمد مهدی امیری، محمدرضا سهیم نژاد،  سید محمد امین ابطحی و فیلمبردار سید محمد امین ابطحی 

فیلم این مراسم که  توسط سید محمد امین ابطحی فیلم برداری شده در انتهای گزارش ببیند 

 تماشای فیلم اولین اردوی راهیان پیشرفت بسیج رسانه استان بوشهر از فیلم زیر …..

دانلود فیلم این مراسم در نوشته زیر
https://www.aparat.com/v/lTmhq

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.