×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
آقای روشن، رفتن به سمت مردم سازی و نیکوکاری خیره ها

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، بدرقه کاروان رهسپارن عصر ظهور جوانان ۲۰۲۰ محله کمیته امداد امام خمینی برازجان با حضور عباس روشن مدیر کل محترم کمیته امداد خمینی استان بوشهر ، اقای مراد شمس الدینی ریس کمیتها امداد امام خمینی برازجان ، عباس دهقان معاون فرماندار دشتستان، اقای رحمن الله مصدقی فرمانده حوزه اصناف دشتستان و اقای علیرَضا قاسمی مسئول خیره کاروان زیارتی امام رضا ، اقای اکبر متوسلی مسئول کانون مسجد امام حسین، سایر مسئولین دشتستان و زائرین این سفر در بدرقه اولین کاروان اربعین از مسجد امام حسین محله حسین آباد برازجان به سمت کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام،”سید محمدمهدی امیری “مقام مسئول کمیته امداد امام خمینی در جمع عشاق برگزیده شده بدرقه کاروان رهسپارن عصر ظهور ویژه مراسم جوانان ۲۰۲۰ محله کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر که در مسجد امام حسین محله حسین آباد برازجان برگزار شد فرمود ، یکی از سیاست های دولت قطعی خدمت کزار دولت حجت الاسلام ریسی و نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) رفتن به سمت مردم سازی فعالیت‌ها است .

عباس روشن افزود، در این راستا برنامه ریزی مردم سالاری کمیته را در مراکز خیره ، به عنوان مراکز نیکوکاری است.

وی ادامه داد، تاکید رهبر انقلاب بر این است که ما استفاده از ضرفیت ها و تشکیل های مردمی را پذبرا باشیم ، کارهای جهادی جلوه بیشتر از خود نمایان می دارد و از عواقب این کارهای سود مندانه که به مستمندان و محرومین می رسد ، نتایج این کارهای عامیانه خدا پسندانه دو چندان می شود …

آقای روشن افزود ، یکی از برنامه ها دولت در این راستا ایجاد خانه های محله است ، که حدود ۲۰۲۰ خانه محله در سراسر کشور راه اندازی شده است و ۷ خانه امداد درچهار شهرستان بوشهر ، برازجان ،گناوه ، کنگان و بوشهر فعالیت با عنوان خود مراکز نیکوکاری دایر می باشند و کمیته امداد امام خمینی بوشهر به خود افتخار می نماید که در برازجان ۲ مرکز نیکوکاری فعالیت دارد ، که فعالترین مرکز نیکوکاری برازجان، مرکز نیکوکاری حضرت معصومه( ص ) است که سفر امروز هم به همت این دوستان مهیا شده است .

مقام مسئول کمیته امداد بوشهر در پایان افزود، جوانان که روحیه جهادی دارند و اهداف انقلاب اسلامی را بدون هیچ گونه پاداشی مخلصانه و بدون روال اداری و شبیه جوانان دفاع مقدس ، با مجموعه ما کمیته همگاری دارند و خدمات تحریک و بهینه این مجموعه نهاد رسان کمیته امداد بیش از بیش ارتقا داده اند .

در خاتمه کلام آقای روشن افزود، گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری زیادی با کمیته بوشهر فعالیت دارند که به صورت خودجوش بدون اینکه از کمیته به آنها هزینه ای پرداخت شود ، به اطرافیان محرومین و مستمندان خود خدمات می دهند .

مقام مسئول کمیته یاداور شد در آخرین صحبت های خود افزود ؛ این سفر هدیه معنوی برای این جوانان عزیز است ، در این سفر ۵۸ نفر از مراکز نیکوکاری دشتستان ما را همراهعی می نمایند و تصمیم بر این است که این سفرها تقویت شود و جلوهای ویژه ای از کار ، تلاش، جهادی و معنویت تقویت شود.

مقام مسئول کمیته در انتها افزود از شما زائران که در این راه رسیدن به سرزمین عشق قدم برداشته اید خواست که از خادمین خود در کمیته امداد بوشهر و برازجان در این سفر وقتی به بارگاه ملکوتی عشق رسید ما را از دعای خیر خود فراموش نفرمایید.

و افزود کمیته امداد با دعای خیر مردم همراه می باشد که خادم شما دوستان جهادی هستیم  و بزرگترین سرمایه کمیته حضرت امداد  ، اعتماد شما به ما است و رهنمودهای امام خمینی ( ره ) و حضرت آیت الله خامنه ای است، تا به حال برکات زیادی برای جامع مدجویان فراهم نموده است .

در پایان به نا به این گزارش ایین بدرقه این دوستان از ساعت ۲۳ شب ۲۹ مردا. شروع شده و تا ۷ شهریور که دوستان به شهر خود برسند خاتمه می یابد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.