×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خویش دوست:ارتقای سیستم ادارات با انتقاد دلسوزانه مردم و رسانه ها بهبود می یابد/ آب دشتستان تا ۲۵ درصد ارتقای بهداشتی دارد / مردم دشتستان با سامانه ۱۹۰ ما را در بهتر یاری رساندن خدمت رسانی شبکه بهداشت و درمان همراهی نمایند

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان: انتقاد دلسوزانه رسانه ها و مردم از مسئولین باعث ارتقای سیستم ها ی ادارات می شود …

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ “سید محمد مهدی امیری”ماریا خویش دوست در نشست رسانه ای مدیران حوزه سلامت و شنبه‌های پاسخگویی افزود : در مورد دندان پزشگی مراکزخدمات جامع سلامت، گروه هدف ما کودکان و زنان باردارهستند ، که در کلینیک ساختمان جنب شبکه بهداشت و درمان برازجان عکس برداری از دندنها را انجام می دهیم و به دلیل اینکه در مطبها فعلا زیر ساختهای برقراری دستگاه عکسبرداری از دندان موجود نیست این دستگاه را را نخواهیم داشت در مطبها….


مقام مسئول شبکه بهداشت و درمان دشتستان افزود؛ سکهای بلاصاحب به همت شهرداری ، فرمانداری دشتستان و آقای برجویی ازسطح شهر جمع آوری شدند و درمحل دفن پسمندهای بازیا فت شهر برازجان نکهداری می شوند .
آب شهرستان که توسط خانم مهندس حسینی برای سلامت به نضارت کامل انجام می شود ، خانم حسینی می بایست هرروز کارهای نمونه برداری ، کلر سنجی و نامه نگاری ادارات و یا تلفنی برای تایده سالم بودن آب شهری انجام دهد و باید اعلام بدارم که آب شهرستان دشتستان به نسبت سال پیشین ۲۵ درصد ارتقای بهداشتی داشته است .
برنامه های هفته دولت تمام مسئولین در اختیارخبرنگاران قرار دهند …..
شهرستان طرح کمکم کن را برای این ایجاد نمود که مردم متوجه باشند که وقتی دچار بحرانی می شوند در زندگی مشورت را از کارشناسان روان شناس دریا فت نمایند و از همسایه خود که متخصص در رفع این موارد نیست کمک نخواهند . مشورتهای خود را باید از افرادی دریافت نمایند که آنها را به راه افسردگی نکشاند و مردم می تواند به مرکزشبکه بهداشت برازجان مراجعه و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایند .


 دکتر خویش دوست افزود ؛ پایگاه اورژانس جاده‌ای بوشکان با ۱۲۵ مترمربع و اعتبار دو میلیارد و پانصد میلیون در هفته دولت کلنگ زنی می شود : سالن چندمنظوره سعدآباد با دویست مترمربع و اعتبار دو میلیارد و پانصد میلیون آغاز عملیات اجرایی و آزمایشگاه شیمی آب بااعتبار یک میلیارد تومان، پانسیون مرکز بوشکان، خانه بهداشت عطیبه و محمد جمالی از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در هفته دولت است.

معاونت دارو و غذا مراجعه زیاد داشتیم و داروهایی را سهمیه ای جدا برداشتیم و در انبار برای افردای که سوء تغدیه دارن به دست آنه رسانیده شود ، دروخانه ها خصوصی هستند و ما هم دستگاه نضارتی هستیم و سامانه ۱۹۰ برای ثبت داروهای خاصی است که در بازار وجود ندارد ، که مردم در این سامانه ۱۹۰ شکایت خود را ثبت نمایند تا بررسی شود ، بعضی از داروها مشکل کشوری است و تلاش ما براین بوده است که داروها را در دسترس قرار دهیم .

مجوز دروخانه های اهرم و بوشکان ، وحدتیه ، سعدآباد و تنگ اهرم اماده است ، و دارو سازی متقاضی نیست و برای اینکه استقبالی در ایجاد داروخانه ها در این مکانهای یاد شده نبوده است ، ما در مراکز فضای جامع سلامت را با داروخانه های شهر قرارداد بسته ایم و داروها را بر مردم بر روز و شب توزیع می نماییم .
جمعه بازار قدیم شهر برازجان برای اینکه تداخل در عبور ماشین های امبولانس شهر می آورد جابجایی این مکان انجام شد و در مکانی نزدیک به همان مکان قبلی جمعه بازار برازجان دایر نمودیم و با توجه به اینکه سیمهای کابل فشار قوی در جمعه بازر جدید وجود دارد….

، مجموعه شبکه بهداشت و درمان هم برای سلامتی مردم در فکر این است که این مشکل کابل های فشار قوی این منطقه و نداشتن سرویس های بهداشتی این منطقه را هم رفع نماید .

بیمارستانهای خصوصی هرشخصی می تواند در سامانه معاونت درمان تقاضای بیمارستان خصوصی خود را ثبت نماید و زمین بیمارستان بازدید می شود و تایده کارشاسی دریافت می نماید و نقشه آن از طریق دانشگاه تایده می شود و شروع به ساخت می نماید و یک امتیاز تسهیلات به این بیمارستانها از طریق بخش خصوصی داده می شود که سریعتر بتواند بیمارستان خود را راه اندازی نماید .

اولین شهری که امحاح پسماندهای شهری را شروع نموده است شهرستان دشتستان می باشد و با قرادهای شرکت پسماندهای عفونی که از هئیت دانشگاه علوم پزشگی مناقصه میزارند و به ما اعلام می نمایند شرگت را که ما قرداد با انها انجام می دهیم و در این مرحله هم شرگت جدید قرداد ما مشخص شده است و ما درایم کار پسامندها را انجام می دهیم .

کلینیک دیابت در شهر برازجان فعال است و این بیماری در بحث بیماری غیر واگیر، با ورزش جوانان و کمیته های فرمانداری تشگیل می شود و در این گرما برنامه های نشاط لغو شده و با هماهنگی با اقای حسین پور ریاست اداره ورزش و جوانان ویژه برنامه های پیشگیری از از بیماری از اول مهر اجرایی می شود .

۱۲۰ هزار نفر در طرح سلامت خانواده و سیستم ارجا در شهر برازجان با اولیت بیماری های بهداشتی فشار خون ، دیابت ، حضور دارند که از پیشرفت این بیماری جلوگیری شود ، پزشکان در هر محله حضور می یابند و افراد به صورت رایگان معاینه می نمایند .

ساخت بیمارستان گنجی با استحکام باید باشد ، بیمارستانی باید باشد که استاندارآن حفظ شده باشد و در مورد مطبها یی که شماره کارت به مردم داده می شود که پول ویزیت به حساب بزند ، مردم برازجان می توانند برای ثبت شکایت به آقای باقرپورمسئول درمان بر نضارت شبکه بهداشت برازجان و یا به سامانه ۱۹۰ مراجعه نمایند و شکایث ثبت نمایند که ما رسیدگی نماییم .

در خصوص آخرین وضعیت آزمایشگاه جامع خیرساز زنده‌یاد سید هادی موسوی گفت: این آزمایشگاه بااعتباری بالغ‌بر ۲۲ میلیارد تومان بنام زنده‌یاد سید هادی موسوی در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال ساخت است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از اجرای ۲۰ پروژه عمرانی در هفته دولت خبر داد و گفت: ۱۲ پروژه در حال احداث سه پروژه کلنگ زنی بااعتباری بالغ‌بر ۷۵ میلیارد ریال و پنج پروژه افتتاحیه بااعتباری بالغ‌بر ۱۳۵ میلیارد ریال از پروژه‌های حوزه سلامت شهرستان دشتستان برشمرد.

رئیس بیمارستان گنجی برازجان در نشست با خبرنگاران اظهار داشت : تعداد زیادی از متخصین پرشک شهر برازجان بومی منتطقه نیستند و قانون طرح ما که اجبار است پزشک در منطقه غیر از شهر خود اقامت نماید ۲ سال است و یا اینکه در برازجان شرایط مناسبی برای پزشک غیر بومی نیست و آب هوای منطقه ما به آن سازگار نیست ، پزشک غیر بومی را مجبور می نماید که از شهر ما مهاجرت نماید و در نقطه دیگر به مردم خدمت رساند .


مطالبات حقوقی پرسنل بیمارستان شاید عقب باشد ، اما مسئله کشوری است که باید مرتفع شود و ما در مجموعه پرسنل شده که وسایل برای بیمارستان تهیه ننمایم و حقوق پرسنل داده باشیم .
در بحث کمبود دارو یک زمان ما با کمبود آب مقطر که می شود آن ها را هم از اب کولرها جمع نمود مواجه شدیم و در این میان یاداور شوم که بحث مطالبات هزینه خریداری شده آن هم است و باید گفت که اگر یک مریض ۱۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان باید هزینه نماید و مبلغ ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می نماید که ۹۰۰ هزار تومان باید بیمه پرداخت نماید و بروید بپرسید که دانشگاه علوم پزشکی که بالغ بر ۱۰۰ میلیارد بیشتر از بیمه ها طلب دارد و وقتی بیمه ها این پرداختی انجام نمی دهند و شرکتهایی که ما با آنها در ارتباط هستیم خدمت رسانی مناسب را به ما انجام نمی دهند .

آزادفر افزود ۲۵ نیروی پرستار که آزمون آنها برگزار شده است را در اورژانس فعال خواهیم نمود و نیروهای آزمون سراسری جدید که برگزار خواهد شد به مجموعه ما خواهند آمد …

بازدید پزشک ها از بیمار بر اساس نوع حادثه فرد خواهد بئد و بیمار نباید برای بازدید پزشک از خودش شتاب داشته باشد .

پزشکها از علوم پزشکی به ما ابلاغ می شوند که با ما همکاری می نمایند و ما در بیمارستان تزریقات خانم و اقایان با شرایط خاص انجام می دهیم .

دستگاه ۱۰۰۰ لیتری دانش ینیان در بیمارستان کار پسماند بیمارستان عفونت ذادیی می نماید و فاضلاب بیمارستان آزمایش های میکروبی آن منفی است و همراه سرای بیمارستان مدیریت آن بر مجمعه خیرین واگذار شد و بیمارستان نضارت بر آن را به عهده دارد و قرار شد که بوشهر از هر تخت مهمانسرا ۲۰۰ تومان دریافت نماید و برازجان که اعلامیه های قیمت داردر قسمت های مختلف موجود است ۵۰ هزار تومان دریافت نماید .

مسواک ، خمیر دندان ، دمپایی ، حوله ، کیف ، در طرح تحول بیمارستان مورد بیمه قرار داشت و به بیمار در بیمارستان برای بهداشت فرد کمک مناسبی بود ، ولی سراسری اعلام شد که این طرح برداشته شده و بیمار خودش دوست داشت این وسایل همراه خودش داشته باشد که در این مکان برای نظافت شخص خودش استفاده نماید .

زمین های پشت بیمارستان که مربوط به خود بیمارستان است ، استانداد سازی انجام شود و باند پرواز هلی کوپتر ساخته شود .

تخت ای سیو بیمارستان با توجه به فراهم نبودن محیط نمی توانیم تعویض نماییم و دستگاهای دیالیز با کمک مالی دانشگاه علوم پزشکی به روز خواهیم نمود و کمبود تشک و وسایل سرمایشی بیمارستان را هم پیگیری خواهیم نمود که به شرایط بهتری برسد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.