×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
فرمانده نیروی انتظامی دشتستان، اصحاب رسانه نقشه های فرهنگی دشمنان ایران را به خود آن کشور هدایت می نمایند

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ در صبح روز ۱۷ مرداد نشست خبری اصحاب رسانه برازجان با سرهنگ عباس علی یاری فرماندهی محترم نیرو انتظامی شهرستان دشتستان به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات نیرو انتظامی برازجان برگزار شد. 

شهیدان عرضه خبرنگاری،شهید محمود صارمی که امروز هیفدهم مرداد روز شهادت این بزرگوار روز خبرنگار نامیده اند و ما هم این روز را به شما سنکربانان جامعه تبریک عرض می نماییم…

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام: “سید محمد مهدی امیری” حجت الاسلام محمدحسن صداقت فر در جمع نشست خبری تجلیل از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات نیرو انتظامی شهرستان دشتستان افزود، شهید محمود صارمی در سال ۱۳۷۷ در کنسول کری افغانستان به درجه رفیع شهادت می رسد…

مقام مسئول عقیدتی سیاسی نیرو انتظامی شهرستان دشتستان افزود ، آنچه ما از واقع صحرای کربلا به یاد داریم نتیجه مکتوب شدن دو خبرنگار همراه سید الشهدا است که نسل به نسل به دست تاریخ به ما رسیده است ، خبرنگار های عزیز و متبرک واقع عزیم کربلا حضرت زینب و امام سجاد است که روایت لحظه به لحظه این وقاع عظیم را به روایت تفسیر نموده اند .

تلاش و همت شما خبرنگاران است که نام اسلام و نظام جمهوری اسلامی جاودان است و در نامه ای که حضرت علی ( ع ) به مالک اشتر می دهد که ، این نامه به اسم آیین کشور داری شناخته است ، مردم را به شش دسته تقسیم نموده است ، لشکریان ، نویسندگان و خبرنگاران، قضات ، کارگزاران ، تجار و اهل صنعت ، قشر مستمند و ضعیف.

مقام مسئول نیرو انتظامی افزود، در روزگاران قدیم خبرنگار به شکل فعلی وجود نداشت ولی نوشته ها را یاداشت می نمودند.

ریاست عقیدتی سیاسی شهرستان دشتستان در پایان سخنان خود در این جمع اصحاب رسانه افزود روزنامه نگارهای ما و خبرنگار ما اگر وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد، اثرات این بی تفاوتی رهبر جامعه و مردم را هم دچار مشکل می نماید ، خبرنگار کوش و چشم جامعه و نظام افکاری کشور است ، این قلم‌های رسانه است که جامعه را آرام می نماید و این دوستان باید از خود مراقبت های مختلف ماند چشم ، گوش ، زبان ، شکم، احساسات و عواطف و قداست جایگاه خود را داشته باشند …

وی افزود، حق محوری، واقع گرایی و مدافع ارزش‌ها از عوامل مهم قداست نام برد .

مقام مسئول نیرو انتظامی افزود، به خاطر وجود داشتن نعمت امنیت و نعمت ولایت و دشمن ستیزی در جامعه جمهوری اسلامی ایران باید شکر گذار بود .

فرماندهی نیرو انتظامی شهرستان دشتستان در جمع نشست تجلیل از اصحاب رسانه افزود، کار شما اصحاب رسانه را می توان به این نمونه تعریف نمود که احساس تکلیف شهدا ، رزمندها، ایثارگران و جانبازان اسلامی با جنگ در جبهه حق از مرز خود بود و شما اصحاب رسانه ، قلم به دستان این جامعه هستید که مردم ایران اسلامی را به سمت قلعه موفقیت راهی خواهید نمود .

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده نیروی دشتستان افزود، دشمنان جامعه سعی می نمایند با روش های مختلف تلاش دارند صدمه ای فرهنگی را به جامعه بزند و ما اصحاب رسانه ای که در عرصه فرهنگی و امنیت داخلی فعالیت می نماییم باید با تدابیر رسانه ای خود ، نقشه های رسانه ای دشمنان به ایران را به کشور خودشان که برای جمهوری اسلامی ایران تدابیر رسانه ای برنامه ریزی نموده اند هدایت نماییم که به این مرزوبوم ما ، ایران اسلامی عزیز خسارت فرهنگی وارد نشود .

مقام مسئول نیرو انتظامی افزود ، شهرستان دشتستان از لحاظ جمعیت و ، وسعت شهرستان عزیمی است ، که در آن مردمان بزرگ و با فرهنگ در حال زیستن هستند و این شهرستان داری امنیت خوبی برقرار است .

فرماندهی نیرو انتظامی افزود ، پلیس کشور خدمتگذار مردم است ، که با اجرای دستور عمل امیت محله محور ، که مطالبات مردمی را در حوزه تامین محلات را دنبال نماید. ..

فرمانده نیروی انتظامی دشتستان در خصوص مشکل تردد در تهیه گزارش پیاده‌روی ولایت شهرستان خاطرنشان کرد: برای همه خبرنگاران حاضر در این جلسه کارت تردد برای تهیه گزارش پیاده‌روی ولایت صادر خواهد شد.

توصیه های فرمانده نیرو انتظامی شهرستان دشتستان جناب سرهنگ عباس علی یاری در این نشست خبری به مردم بدین شرح اعلام شد …

حوزه قوانین راهنمایی و رانندگی به خوبی توسط مردم رعایت شود ، جوانان از نگهداری سلاح غیر مجاز پرهیز نمایند و مردم در بحث سرقت خودرو مراقبت امنیتی ایمنی بیشتر از بیش از خودروی خود داشته باشند و در نهایت طلاهای خود را در خانه نگهداری ننمایند و آنها را در صندوق های امانتی بانک ها داشته باشند…

در پایان این جلسه از اصحاب رسانه تجلیل شد. 

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نماید ، تا تصویر باز شود و در مطلب مناسب خود با ذخیره عکس مورد علاقه خود از آن در هر محیطی که دوست دارید استفاده نماید. عکاس سید محمد مهدی امیری 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.