×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار برازجان،شهرداری برازجان همیشه پاسخگوی مردم و اصحاب رسانه است/ تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ آیین تقدیر و‌تجلیل از خبرنگاران به مناسبت ۱۷ مرداد گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار توسط شهرداری برازجان با حضور شهردار، معاون شهردار، دو عضو شورای شهر و جمعی از خبرنگاران، دوشنبه۱۶مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در سالن اجتماعات شهرداری برازجان برگزار شد….

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، “سیده اعظم موسوی” شهردار برازجان در این نشست خبری افزود ، خدمت شما عزیزان اصحاب رسانه و اطلاع رسانی و خبر و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین و همه عزیزان و همکارانم و با یاد کرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی را محضر شما همه عزیزان تسلیت عرض میکنم و ایام ماه محرم را هم تسلیت عرض می نماییم …

روز خبرنگار که در تقویم ملی سبز شده بنام شهیدصارمی نامگذاری شده را خدمت شما عزیزان قلم به دست جامعه که مجموعه شهرداری را همیشه همراهی می نمایید تبریک میگویم….

از سال گذشته در طول این یکسال و نیم تا به حال روز خبرنگار و اصحاب رسانه و خبرنگاران را بمناسبت تجلیل و تکریم این بزرگواران که هست را قرار هست که تقدیر از شما عزیزان شود و این فرصت در اختیار شماست که آنچه را که مدنظرشماست که زبان مردم هستید و مشکلات مردم  و خود را به ما انتقال می دهید و ما پاسخ آنها را می دهیم ، این روز فرصتی است برای شما عزیزان که خواسته های خود را مطرح کنید و ما قصد نداریم از عملکرد خود صحبت کنیم….

وی در ادامه افزود، چراغ ها و روشنایی های در شهر  نباید حتما ۳ متری باشد، .باید حداقل ۳و حداکثر۹ متری باشد ….

مرتصی قدوسی افزود : هدف ما از بهسازی بلوار‌های شهر زیباسازی بلوارهاست و تجربه احداث بلوارشریعتی برازجان با پایه ۹متری که هیچ زیبایی به شهر نداده که با مشورت اداه برق و متخصصین برق در این راستا که از جداره و آن برای روشنایی استفاده کنیم .

شهردار برازجان افزود : روشنایی برای مصرف انرژی کمک میکند که برای دید رانتده که مشکلی به وجود نیاید و اینکه موانع دید راننده برطرف شود و یکی از مواردی که از قدیم در شهر مورد جاره اندیشی بود، قطع درختان خسارات جبران ناپذیری برای زیرساخت های شهری به جا گذاشته بود ….

مقام مسئول شهرداری یاداور شد ….

امروز ما پای حرف دل شما نشسته ایم و خواسته های شما را که از مسُولین دارید را بشنویمو در راه رسیدن به اهداف شما بدون ذره ای درنگ مانده ایم .

حاج محراب بنافی در این محفل افزود : با سلام و عرض ادب خدمت شما خبرنگاران عزیزو مسئولین بزرگوارو مجموعه شهرداری و همه کسانی که در این محفل حضور دارند….

مقام مسئول شورای اسلامی شهر در این نشست خبری افزود ؛ امروز روز مبارکی است ک با توجه به اینکه سال گذشته برنامه خوبی اجرا شد در این روز هم شهردار عزیز برنامه خوبی برای خبرنگاران تدارک دیده اند …

عضو شورای اسلامی شهر افزود ، بیداری جامعه اسلامی ما به دست خبرنگاراناتفاق میفتد و شماها هستید که جامعه را زنده نگه میدارید…

رشد چشمگیری به اتفاق خبرنگاران در این شهر رخ داده است….

شما وظیفه خوبی را انجام می دهید رسالت شما و کارهای شما مهم و قدردان آن هستیم….

وی ادامه داد.باید انتقاد ها را گفت بدون کم و کاستی چون شما زبان گویای مردم هستید .باید ان را بگویید و مسئولین وظیفه دارند که ان را گوش دهندو پیگیری کنند که الحمدلله شهرداری احترام خاصی نسبت به خبرنگازان قائل بوده .یکی از رسالت ما در کنار شما بودن است و ما نماینده شما هستیم ‌ و شما نماینده مردم هستید و ما باید حرف های شما را را که از صدای مردم طنین انداز شده پیگیری نماییم …

شورای شهر صادقانه کنار مسئولین کار کرده و ما روحیه انتقادپذیری داریم.

و یکی از وظایف اصلی خبرنگاران از سر دلسوزی باید انتقاد شود و نه از روی انتقام باشد که این خود ممکن است ضرر به مردم رساند که اگر از روی قب و بغض باشد این خود انتقام است .

در پایان حاج محراب بنافی عضو شورای شهر افزود ، همه باید برای رشد و پویایی شهر تلاش کنید اگر مسئولین قول داد باید پاسخگو مردم باشد و ثبات گفتاری را در راس امور خود قرار دهند .

عضو دیگر شورای شهر اسلامی شهر برازجان که در این محفل نشست خبری حضور داشت افزود :عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما عزیزان و بزرگان خبر و عرض تبریک خدمت شما عزیزان ‌همیشه در صحنه نبرد جبهه حق و باطل دارم ..‌‌

اقای مصیب غریب زاره افزود ، روز خبرنگار مزین شده بنام شهید صارمی ،
خبرنگار خطر را به جان خرید و در این حرفه قدم برداشت،….

خبرنگار خوب همه جوانب را بسنجد و باید خبری باشد که صحت صدق داشته باشد و آن را خبرکند…

شما قطعا نیاز به ما ندارید و مسئولین اگر میخواهند کارهایشان دیده شود ،به شما نیاز دارند که با درک صحیح ان را انتقال دهید …

مهندس عباسی عطیبه ریاست عمران شهردای برازجان در این جلسه نشست خبری افزود :عرض ادب و احترام خدمت شما بزرگواران و عرض تبریک به مناسبت ۱۷ مرداد ماه خدمت شما عزیزان و مجموعه شهرداری برازجان درخدمت شما اصحاب رسانه و مردم دشتستان هستیم .

مهندس مرتضی قدوسی در پایان پاسخگوی اصحاب رسانه بود و ادامه داد
دنبال این بودیم که درختان پارک خیابان دانش اموز را حذف نکنیم ولی با توجه به شرایطی مجبور به حذف آن شدیم ….

المان ها را داده ایم که معماران متخصص ان را طراحی کرده اند و اینکه میدان ها را با احداث در نقاط مختلف جا سازی نموده ایم ، تا راننده وسیله نقلیه از سرعت خود بکاهد و سرعت خود را کاهش دهد

مقام مسئول شهرداری افزود ، هدف از حذف میدان کوهنورد گره کور ترافیکی بوده که با کارشناسی ان را انجام داده ایم‌ و میدان کریم آزاد گره کور ترافیکی دارد که آینده آن را احرا میکنیم..

شهردار برازجان در پایان افزود ، بلوار معلم و بلوار خامته ای و بلوار مولوی و روکش اسفالت خیابان فردوسی و روکش آسفالت خیابان ۵۰ متری و اتمام میادین دیگر از کارهای آینده هست ک بعدها این پروزها ها کار میشوند.

در پایان این نشست از اصحاب رسانه تجلیل شد.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نماید ، تا تصویر باز شود و در مطلب مناسب خود با ذخیره عکس مورد علاقه خود از آن در هر محیطی که دوست دارید استفاده نماید. عکاس سید محمد مهدی امیری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.