×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
همایش دشتستان، آینده و پیشرفت به میزبانی واحد دانشگاه آزاد اسلامی برازجان به کار خود خاتمه داد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام،همایش دشتستان، آینده و پیشرفت به میزبانی واحد دانشگاه آزاد اسلامی برازجان به کار خود خاتمه داد…

این همایش دشتستان، آینده و پیشرفت با حضور ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، مرتضی قدوسی شهردار برازجان، معصومی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتتستان، خانم خویش دوست رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، اقای براتی مدیر کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن دشتستان،  اقای مصدقی فرد فرمانده بسیج اصناف شهرستان دشتستان ، بنافی فرماندار دشتستان و جمعی از مسئولین دشتستان و دانشجویان در کلاس های درس دانشگاه آزاد اسلامی و با چهار موضوع مختلف انرژی، کشاورزی، معماری شهری و آسیب شناسی اجتماعی، پنجشنیه ۲۲تیرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱:۳۰ برگزار شد.

شهردار برازجان در اختتامیه همایش دشتستان، آینده و پیشرفت اظهار کرد: در ۴ حوزه معماری شهری، کشاورزی، انرژی و آسیب های اجتماعی اعتباراتی وجود دارد که این اعتبارات به صورت سلیقه ای هزینه شده است که می بایست هزینه کرد این اعتبارات نظام مند و در راستای چشم انداز تعریف و تدوین شده باشد.

مرتضی قدوسی ضمن تاکید بر تشکیل کارگروه تخصصی در این حوزه اظهار کرد: با انجام این فعالیت ارزشمند می توان چشم اندازی برای توسعه و پیشرفت شهر و منطقه تدوین کرد.

بر اساس این گزارش، نخبگان، اساتید و دانشجویان ایده ها و نظرات خود را در حوزه های مدیریت و معماری شهری ارائه دادند و شهردار برازجان ضمن نکته برداری از ایده ها در پایان مراسم از نظرات برگزیده گان تقدیر و قدردانی کرد.

در پایان به اطلاع می رسانیم این همایش قرار است هر دو ماه برگزار شود ..‌

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نماید ، تا تصویر باز شود و در مطلب مناسب خود با ذخیره عکس مورد علاقه خود از آن در هر محیطی که دوست دارید استفاده نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.