×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
برگذاری جلسه هم اندیشی و عضو یابی در شهر برازجان: رئیس و کارشناسان اداره گزیش و استخدام فراجا در استان بوشهر

هرجا که هست بسیج دنبال آسایش مردم است…

“سید محمد مهدی امیری” آقای ناصحی فرمانده حوزه مقاومت نجف اشرف برازجان ، در جلسه عضو یابی اعضا بسیج با مسئولان گزینش نیرو انتظامی استان بوشهر،افزود، نیرو انتظامی محترم استان همیشه با مجموعه بسیج و سپاه تعامل خوبی دارد ، ولی این نهاد عنایت بفرما در جذب نیروهای بسیج و بلقوه نیروهای بسیجی این حوزه تا جایی که مقدور است ، نیروهای ما را از راهای سخت ملاک گزینش خود قرار ندهند و با آنها به آسانی برخورد نمایند تا وارد نیرو انتظامی شوند … مقام مسئول حوزه ، در میان مسئولان نیرو انتظامی در باره رشته تحصیلی و سهم حوزه ها مسئولان این جلسه خواستار شد، رشته های علوم فنی ، کار و دانش ،انسانی ، مکاتباتی که با تهران از سمت شما مسئولان فراجا انجام می شود، جذب این دوستان هم سریعتر انجام شود… ناصحی افزود، این جوانان بسیجی لبیک اسلام را تا همیشه از جان دل برای همیشه برای پاسداری از این مرز بوم در هر حالتی از جان دل انجام خواهند داد فرمانده حوزه مقاومت نجف اشرف ادامه داد ، ما به اتفاق دوستان بسیجی همیشه در محافل نماز جمعه حضور فعال داریم، اما محبت شما نسبت به ما این باشد که شما هم دوستانی که بیشترین فعالیت های ما را پوشش می دهند ، در زمینه استخدام گزینش نیرو انتظامی پرونده استخدامی آنها را سریعتر انجام داده ، که وارد مرحله سریعتر کاری خود در نیرو انتظامی شوند.

آقای جاوید نیا بسیجی شبانکاره استان بوشهر و یکی از نیروهای گزینش استان بوشهر در این محفل افزود، برای جذب حداکثری در بین مردم ، بسیجیان، سپاهیان، آموزش و پرورشی ، فرزندان شهید ، دانشگاه ها و در بحث پروش و نیاز نیرو انتظامی ، نیروهای مسلح و …. که گزینش آنها نسبت به سه گانه ارتش تفاوتهایی دارد ، پلیس های مقتدر که متناسب با نظام جمهوری باشد ، از بین شما انتخاب کنیم ، نیروهای جوان جمهوری اسلامی زیاد هستند و همه پای فرمانده کل قوا هستند ، نیروی گزینش شده ما حتما باید صداقت داشته باشد ( راستگو باشد در گزینش ) ، پلیس ما باید حافظ امنیت مردم باشد .

آقای جعفری عضو یاب گزینش نیرو انتضامی که در این محفل حضور داشتند فرمودند، ما در نیرو انتظامی در سه مقطع ثبت نام داریم، درجه داری و افسری محصل و افسری دانش آموز…

این مقام مسئول افزود ، درجه داری ما تمام کرایش ها ما کاردانی ، فنی و حسابداری ثبت نام می شوند ، معدل تحصیلی۱۳ به ۲۰ ملاک این ثبت نام است ، با سن ۱۸ سال و قد ثبت‌نام درجه داری ۱۷۰ متر می باشد. در درجه داری افسری و محفل ۱۸ سال تا ۲۵ برای درجه داری و در درجه داری محصل از ۱۸ تا ۲۳ سال است . … شرایط بیشتر استخدامی ریس گزینش که در جمع بسیجیان حوزه نجف اشرف حضور دارد توضیح می دهد ….

آقای دهقانی ریس گزینش نیرو انتظامی استان بوشهر در این محفل افزود،گزینش نیرو انتظامی روی گزینه اعتقادی فرد استخدام شونده در نیرو انتضامی تا جایی که بتواند کوتاه خواهد آمد ، ولی جوان انقلابی ما هم باید تا جایی که انتظار جامعه اسلامی از او می باشد تقویت روحیه اعتقادی خود را همیشه داشته باشید و در هر لحظه در گزینش که ما از او سولات اعتقادی می نماییم پاسخ شیوا به ما دهد ….

مقام مسئول گزینش افزود : در ده ماهی که من به عنوان ریاست این قسمت در خدمت مردم استان بوشهر هستم ، به افراد خودم در این قسمت یاداور شده ام که گرینش نیرو انتضامی بوشهر فردی را به خاطر مسائل اعتقادی دفع نکند و این را هم خدمت شما دوستان در محفل یاداور شوم که فردی که در زمینه اعتقادی کوتاهی نموده باشد ، اگر خودش برود یادگیری شروع نمایند که بهتر است و اگر فرد هم خواست که امزش محکم تر ببیند ما در تمامی استان روحانیونی داریم که آن را به ایشان یاد آموزی خواهند نمود و فرد با آموزش بهتر جذب خواهیم نمود …

کار فرهنگی را در فضای مجازی و حقیقی کسترش دهیم …..

وی در ادامه افزود ؛ ما در حال حاضر عید قربان را سپری نمودیم و عید غدیر را هم داریم به ان نزدیک می شویم و در هفته امامت و کرامت هستیم ، ایستگاه صلواتی در این روز دایر ننمایم و در همین مکان دوستان را جمع نمایم و با انها دو آیه قرآن کار نماییم ….

مقام مسئول گزینش شرایط استخدام تا جایی که توانست بهبود بخشید و افزود که برای این جمع که از طرف شما دوستان معرفی شوند ۱۰۰ نیرو اختصاصی برای پلیس از حوزه نجف اشرف برازجان استخدام می شود ، وی در ادامه شرایط این دوستان به شرح زیر اعلام نمود ….

معدل ۱۴ می باشد ، معدل تا دوازده و نیم قبول می نمایم , بسیجی فعال داشته باشد در همه ایتمهای بسیج …..

قد یک متر ، هفتاد سانتیمر می باشد که ما آن را یک متر ، شصت هشت و یک متر شصت  هشت سانتیمتر  و نیم  و یا یک متر شصت نه سانتیمتر اعلام می نمایم که قبول می نماییم..

برای افراد دیپلم شرایط سنی ۱۸ تا ۲۵ سال است ، ۲۶ سال از سمت ما قبول است و سن ۲۷ سال برابر فرم عضویابی که شما افراد حضور یافته در این محفل تاید می نماید با مجوز مرکز تایید نمایم ….

بومی و غیر بومی استان مهاجر پذیر است ، خود شهر برازجان هم شامل این نوع مهاجرت می باشد و همجوار با استان فارس می باشید ، افراد استان فارس هم به شما مراجعه خواهند نمود و اگر کسی به شما مراجع می کند که شرایط بومی باید ۵ سال باشد ، ولی شرایط بومی فرد به شما بالای دو سال ، شش ماه است با شرایطی که شما دوستان می دانید که این فرد دوباره به استان خارج از استان بوشهر نمی رود و در حوزه استحفاضی شما است قبول است .

سرباز غیر بومی ما باید ۹ خدمت نموده باشد با تائیده شما تا ۶ ماه قبول می نمایم . سربازی که اضافه خدمت داشته باشد تا ئایان خدمت سربازی و اخذ کارت پایان خدمت ثبت نام نمی توانیم انجام دهیم .

افسر های ما دو نمونه است دانش اموخته و افسری محصل …

افسری دانش آموخته فردی است که خودش رفته در دانشگاه بیرون درس خونده و اخذ مدرکش انجام شده و حالا مراجعه می نمید که استغدام شود ما این فرد اسری دانش اموخته می نمایم . …

اگر این فرد کاردانی داشته باشد با شرایط درجه داری با تعهد پذیرفته می شود و اگر فرد لیسانس باشد از سن ۲۲ تا ۲۶ برای کارشناسی و تا سن ۲۸ است و اگر کسی تا سن ۲۹ سال باشد ما تا معدل ۱۴ تا ۱۵استخدام انها را انجام خواهیم داد .

افسری محصل جوانهایی هستند که در رشته های تجربی ، ریاضی و علوم انسانی و معارف با معدل ۱۴ قبول است و با تائیده شما معدل تا سیزده و نیم بود سعی خود را خواهیم نمود با تائیده مرکز ان را قبول نمایم .

مقام مسئول گزینش افزود : رشته های فنی و کار دانش شامل برق ،عمران ، ریختگری و … این رشته ها مستقیم در افسری نمی تواند استخدام شودند ، این دوستان در درجه داری استغدام می شودند و در خدمت می تواند تغیر وضعیت تحصیلی خود را داده و ، وارد دانشگاه افسری شوند .

محدویت استغدام خواهر در این هفته تیرماه آغاز شده است ، اگر در حوزه خواهران این حوزه از سن ۱۸ الی ۲۳ سال و دیپلم با تمام رشته ها پذیرفته می شود و قد باید یک متر و شصت پنچ باشد ، معرفی از سمت شما باشد انها برای استغدام فراجا را قبول خواهیم نمود که در محل سکونت خود کار خواهند نمودو اگر بسیجی فعال داشته باشند تا ۲۵ سال قبول است .

 در نهایت این جلسه به منظور فراهم آوردن زمینه انتخاب پلیس مومن و متعهد و مقتدر در تراز انقلاب اسلامی با مسئولین حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف برازجان در نسشت صمیمی برگزار کردند …..

این نشست که با حضور فرمانده حوزه بسیج و پایگاه های مربوطه مدیران مدارس و مسئولین دیگر در سالن جلسات حوزه نجف اشرف برگزار گردید و در خصوص جذب هوشمندانه و گزینش حقیقی در بسته عضویابی از بین جوانان بحث و تبادل نظر شد و طی تفاهم نامه ای با مسئولین مربوطه مقرر گردید .افراد واجد شرایط توسط افراد شناسایی و جهت سیر مراحل جذب و استخدام به مرکز گزینش و استخدام در شهر بوشهر معرفی نمایند .

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نماید ، تا تصویر باز شود و در مطلب مناسب خود با ذخیره عکس مورد علاقه خود از آن در هر محیطی که دوست دارید استفاده نماید.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.