×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیانیه سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور به مناسبت گرامیداشت روز صنعت و معدن

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : روز صنعت و معدن یادآور تلاش‌ها و مجاهدت‌های فعالان این عرصه که به حق آنان را می‌توان رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی نامید، می باشد……

بیرون رفتن کشور از رکود و عقب ماندگی اقتصادی بر دوش بخش صنعت و معدن است؛ باید تلاش کنند، تلاش را باید مضاعف کنند، ظرفیتها را شناسایی؛ ظرفیت‌های زیادی در کشور هست، این ظرفیت‌ها را فعال کنند. (بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام ۱۶/۴/۱۳۹۶)

به گزارش سایت پایگاه بری تحلیلی برازجان سلام : بدون شک همان گونه که رهبر معظم انقلاب بدان اشاره فرمودند، صنعت و معدن موتور محرک اقتصاد کشور و یگانه راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و کم اثر سازی تحریم های ظالمانه نظام سلطه به سرکردگی آمریکاست.

ایران اسلامی در طول عمر با برکت خود اقدامات شگرفی را رقم زده و در بخش‌های مختلف با رشد خیره کننده خود سبب حیرت کارشناسان جهانی شده است. رشد و توسعه صنعت هسته‌ای، ساخت سلول‌های بنیادی، ساخت و تولید ماهواره، ساخت پهباد و سلاح‌های دفاعی و موشک هایپرسونیک و… از آن موارد است.

مردم عزیز میهن اسلامی ‌ما که در طول سال‌های متمادی عمر با برکت این نظام اسلامی، همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی با رهبری‌های داهیانه امامین انقلاب، سختی ها و مرارت‌ها را با موفقیت پشت سرگذاشته‌اند و هیچگاه دشمنی آمریکای جهان‌خوار و رژیم جعلی صهیونیسم و دولت‌های مرتجع عربی را از یاد نبرده است.

روز صنعت و معدن یادآور تلاش‌ها و مجاهدت‌های فعالان این عرصه که به حق آنان را می‌توان رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی نامید، می‌باشد. این جهادگران در دوردست‌ترین مناطق با همت والای خود، پرچم تولید را با تمامی سختی‌ها و کاستی ها، برافراشته نگاه داشته و در راه خدمت به مردم و اقتصاد کشور و مبارزه با تحریم های ظالمانه فعالیت و مجاهدت می نمایند.

مجموعه صنعت و معدن کشور با توکل به ذات اقدس احدیت و اتکا بر خودباوری، خلاقیت و ابتکار به گونه‌ای تحسین برانگیز، اوج کارآمدی نیروهای توانمند داخلی را به اثبات رسانده و شعار ما می‌توانیم را به تجلی ظهور رسانده است. البته تلاش مضاعف برای افزایش عزت و کرامت و رفاه مردم گرانقدر این سرزمین با پیاده سازی یک استراتژی توسعه صنعتی پویا و کارآمد و تکمیل زنجیره ارزش و ارتقاء بهره وری در سرلوحه اقدامات مدیران و مسئولان حوزه صنعت و معدن کشور قرار دارد.

این سازمان به نمایندگی از جامعه مهندسین بسیجی ضمن تبریک “روز صنعت و معدن” به تلاشگران و صنعتگران عزیزکشور، این خط‌شکنان جبهه نبرد اقتصادی، امید داریم چرخه صنعتی کشور به رغم کینه‌توزی آمریکا، پرتحرک‌تر از گذشته قله‌های پیشرفت و موفقیت را طی نموده و با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نقش بسزایی را در رشد و تعالی ملت عزیزمان ایفا نماید.

سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور به مناسبت گرامیداشت روز صنعت و معدن

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.