×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تکریم و معارفه رئیس آبفا منطقه شبانکاره برگزار شد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، مراسم تکریم و معارفه رئیس آبفا بخش شبانکاره با حضور حسینی بخشدار شبانکاره و رمضانی مدیر آبفا شهرستان دشتستان برگزار شد…

بخشدار شبانکاره در این جلسه اظهار داشت: مقوله آب، یکی از موضوعات مهم و اساسی بخش است و به دلیل محدودیت آن، برنامه ریزی لازم برای تامین و توزیع آن خصوصاً در فصول گرم سال می بایست در دستور کار شرکت آبفا قرار گیرد. خوشبختانه به دلیل پاییز و زمستان نسبتاً خوبی که امسال در کشور داشته ایم وضعیت آبی بهتری نسبت به سالهای گذشته داریم با این وجود مدیریت این منابع آبی بدون همراهی مردم در زمینه صرفه‌جویی در مصرف، امکان پذیر نیست و همراهی و همدلی مردم نیازمند فرهنگ سازی است.

وی بیان کرد : از همان روزهای ابتدایی ورود بنده به بخش شبانکاره، با تنش آبی در شهر و روستاهای بخش روبرو بودیم و طی این مدت به همت مدیریت آبفا، شوراها و دهیاران کارهای بسیار خوبی به ویژه در حوزه نوسازی خطوط و تامین آب شرب بخش صورت گرفت و کمک خواهد کرد مردم محترم بخش در زمینه آب شرب با مشکلات کمتری روبرو باشند.

در پایان این جلسه، از مهندس مجاهد رئیس اسبق آب و فاضلاب بخش تقدیر و مهندس خاطری به عنوان سرپرست آب و فاضلاب بخش شبانکاره معرفی گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.