×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار دشتستان : برروی پروژه های عمرانی از حیث استانداردهای پدافند غیر عامل نظارت خواهد شد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، احمد بنافی فرماندار شهرستان در جلسه کمیته پدافند غیر عامل دشتستان که با حضور ایمانی مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری بوشهر همراه بود،ضمن تشریح و تبیین اصول پدافند غیرعامل افزود: پدافند غیرعامل دارای ابعاد گسترده‌ای ازجمله اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و عمرانی می باشد که رعایت اصول پدافندی در این حوزه‌ها موثرترین و پایدارترین روش های دفاع در مقابل تهدیدات است.

وی گفت: امروز پدافند غیرعامل یکی از پر اهمیت‌ترین محورها و موضوعات در راستای محافظت از جامعه در برابر تهدیدات و انواع حوادث طبیعی و غیرطبیعی است .

ایشان با اشاره به اینکه نظارت بر پروژه های عمرانی در سطح شهرستان به صورت مستمر در حال اجراست، گفت: می‌بایست نظارت بر پروژه‌ها از حیث رعایت استانداردهای پدافند غیرعامل در دستور کار قرار گیرد. 

فرماندار دشتستان با بیان اینکه توجه به اصل آموزش در برنامه های پدافند غیر عامل بسیار مهم است، ادامه داد:  اگر می خواهیم نتایج مناسبی را از انجام اقدامات اجرایی پدافند غیر عامل بگیریم باید در ابتدا به اصل آموزش در این حوزه توجه نماییم .

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند..

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.