×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
فرماندار دشتستان: با کسب و کار نوین زمینه اشتغال جوانان فراهم شود

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام جلسه کارگروه آب، کشاورزی ومنابع طبیعی شهرستان دشتستان  در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی جهت بررسی بهره‌وری از ضایعات نخیلات در تهیه علوفه دامی و فرصت های اجرای طرح های دانش بنیان در حوزه آبزی‌پروری در سالن جلسات فرمانداری دشتستان برگزار گردید.

احمد بنافی فرماندار دشتستان در این نشست گفت : 

در بحث تولید علوفه دامی از ضایعات نخیلات، تولید کنندگان دو مقوله  کیفیت و قیمت مناسب را مورد توجه قرار دهند.

ایشان اضافه نمود : تولید کنندگان جهت غنی کردن غذای دام بر اساس تحقیق صورت گرفته جلبک دامی و علوفه تولید شده را به صورت آزمایشی تلفیق کنند و نتیجه نهایی را  در مورد قیمت و کیفیت  مورد ارزیابی قرار دهند. 

وی همچنین از بخشدار آبپخش خواستار تحقیق میدانی و امکان سنجی در بحث ایجاد زیر ساخت و امکانات اولیه در راستای پرورش جلبک در بخش آبپخش شد.

بنافی در ادامه با بیان اینکه باید در دشتستان با ایجاد کسب کارهای نوین زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنیم، افزود: جهت آبزی پروری و پرورش ماهی در دشتستان، کارگروهی متشکل از شیلات، مرکز تحقیقات کشاورزی و آب منطقه‌ای برروی کیفیت آب در نقاط مختلف شهرستان، تحقیق و مطالعه داشته باشند و نتیجه را ظرف مدت یکماه به فرمانداری دشتستان اعلام کنند. 

فرمانداردشتستان در پایان نیز جهت تسریع درمطالعه و جذب سرمایه گذار در زمینه آبزی پروری و بهره‌وری از اضافات نخیلات خواستار فعال شدن کارگروه‌های تخصصی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.