×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار دشتستان: نقش‌آفرینی هیئت های مذهبی در پیشبرد سیاست‌های نظام مهم است

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، احمد بنافی فرماندار شهرستان در نشست صمیمی با مسئولین هیئت های مذهبی شهر برازجان با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است ،گفت :  ذات هیئت های مذهبی زنده نگه داشتن اسلام است..

بنافی با تبیین شرایط کنونی جمهوری اسلامی ایران در جهان گفت :‌ امروز استکبار جهانی،‌ در تلاش است تا شرایط نظام جمهوری اسلامی ایران را بحرانی جلوه داده و با جنگ روانی و القاء نارضایتی در آحاد جامعه، بین نظام و مردم فاصله بیاندازد.

وی یادآور شد: رویدادهای چهار دهه گذشته نشان داد جمهوری اسلامی ایران با عبور از گردنه های سختی همچون جنگ و نا آرامی های داخلی، جنگ تحمیلی، تحریم و اجماع جهانی و نظام بین الملل علیه خود، توانست در آوردگاهی کاملا نا برابر و با کمبود منابع و امکانات، با سلاح ایمان و توکل به قدرت لایزال الهی بر دشمن فائق آید و این در حالی است که امروز ایران اسلامی نسبت به ادوار گذشته بسیار منسجم تر، مقتدر و دارای قدرت بازدارندگی فعال است.

ایشان همچنین ادامه داد : برخی عناصر خود فروخته همچون منافقین، سلطنت طلب ها و اپوزسیون خارجی و تجزیه طلب ها مانند الاحوازی‌ها ، کوموله با تجهیز مالی برخی کشور های خائن منطقه، از هر ابزاری در فضای واقعی و مجازی برای تخریب باور مردم و اعتماد و اعتقاد آنان نسبت به نظام اسلامی با یکدیگر هم پیمان شده اند
.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه هیئات مذهبی باید  مواضع اسلام و انقلاب را تبیین کنند، نقش‌آفرینی این هیئت ها در این مقطع حساس زمانی را  در پیشبرد سیاست‌های نظام را مهم دانسته  و اظهار داشت: هیئات‌های مذهبی باید تکیه‌گاه و محور وحدت مردم در شهرستان باشند و در بررسی و شناسایی آفندهای فرهنگی و اجتماعی دشمن ، به موقع پدافند و میدان‌داری کنند.

فرماندار دشتستان متذکر شد : با توجه به شرایط کنونی جهانی و قدرت رسانه و فضای مجازی هنوز پیوست‌های قوی فرهنگی  در حوزه رسانه برای هیئت ها  شکل نگرفته و  هیئت ها باید پیوست مهندسی فرهنگی رسانه ای برای خود داشته باشند.

وی همچنین یکی از فعالیت های مهم رسانه‌های هیئتی را الگو سازی و تربیت نسل جدید دانسته و افزود:

 هیئت های مذهبی ذائقه سازی، ذائقه شناسی  و موقعیت شناسی داشته باشند تا هم در حوزه بازتاب رسانه ای و هم در عرصه مهندسی پیام به مشکل برنخورند.

ایشان در پایان گفت :باید با تبیین و روشنگری در هیئت های مذهبی  جوانان و نوجوانان را دارای بصیرت در راستای ارزش‌های عاشورایی کرد و این بصیرت همواره حمایت بیشتر آنها  از انقلاب و نظام را موجب می‌شود 


روابط عمومی فرمانداری دشتستان 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.