×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار دشتستان ؛ فرصت های آبزی پروری جهت سرمایه‌گذاری در دشتستان بهتر معرفی گردد

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : بازدید فرماندار و مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر  از ظرفیت‌های ایجاد آبزی‌پروری و کشاورزی در دشتستان انجام شد…

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، احمد بنافی فرماندار دشتستان به همراه رسول رستمی مدیرکل دفتر جذب و حمایت ازسرمایه‌گذاری استانداری بوشهر و مدیران  و کارشناسان جهاد کشاورزی و شیلات استان از ظرفیت‌های ایجاد آبزی‌پروری و کشاورزی از بخش آبپخش دشتستان بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید فرماندار دشتستان گفت : با توجه به استعداد و ظرفیت دشتستان  در بخش آبزی‌پروری ، پرورش  ماهی در قفس و پرورش جلبک غذایی و دارویی، جهت اشتغال و تولید در این زمینه شرایط جذب سرمایه گذار فراهم شود.

وی استفاده از ظرفیت آب زه‌کش‌ها، آبگیرها و سدهای شهرستان خصوصاً سد رئیس‌علی دلواری و سد دو منظوره شهدای تنگ ارم را فرصت مطلوب جهت سرمایه گذاری در خصوص آبزی‌پروری دانسته و افزود:  پروش ماهی در قفس با توجه به سود مناسب و توجیه اقتصادی خوبی که دارد باید بیشتر و بهتر به مردم و سرمایه گذاران دشتستانی معرفی گردد.

ایشان در پایان نیز جذب سرمایه گذار در تهیه علوفه دامی از اضافات هرس نخیلات، جهت دامپروری های دشتستان را از جهاد کشاورزی استان خواستار شد.

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند و ذخیره نمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.