×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار دشتستان : مسکن ورزشکاران ماموریت ویژه مدیر ورزش و جوانان دشتستان/در حوزه ورزش خیرین ساماندهی شوند + تصاویر معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام باحضور فرماندار شهرستان  و مدیر کل ورزش و جوانان استان‌ ،رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان معرفی شد….

احمد بنافی  فرماندار دشتستان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام هفته وحدت ، با اشاره به ظرفیت های موجود در سطح شهرستان افزود: در کنار پیگیری مسائل ورزش شهرستان حل مسئله مسکن و ازدواج ورزشکاران از مامورت های ویژه مدیر جدید ورزش و جوانان شهرستان باشد .

وی با بیان اینکه متولیان در حوزه ورزش اخلاق و معنویات را نیز بسط دهند، گفت: با توجه به کمبودهای مالی در حوزه ورزش، مدیریت جدید ورزش و جوانان خیرین را در این حوزه وارد و ساماندهی کند.

بنافی برنامه محوری را شاخصه مثبت مدیریتی  دانسته و افزود: مدیر ورزش شهرستان در دولت انقلابی باید با برنامه مدون و کاربردی همواره جهادی و انقلابی با پیگیری های مجدانه دنبال حل مشکلات ورزش در شهرستان باشد.

ایشان در انتخاب مدیر جدید برای اداره ورزش و جوانان شهرستان به غیر از  اصلح و انقلابی بودن، تلاش برای انتخاب از  درون خود سازمان  ورزش و جوانان بود که الحمدالله محقق شد.

در پایان این جلسه از زحمات ” علی محمد کمارج حاجی ” تقدیر و ” محمد حسین پور” به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان معرفی گردید.

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند و ذخیره نمائید. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.