×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان/ فرماندار دشتستان : ایران بیشترین گردش آزاد اطلاعات را در بستر فضای مجازی دارد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان به ریاست احمد بنافی فرماندار دشتستان و با حضور معاونین فرمانداری، بخشداران ، سرپرست اداره ی فرهنگ وارشاد اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی دوشنبه ۱۸ مهرماه درسالن اجتماعات فرمانداری دشتستان برگزار شد.

 سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ فرماندار دشتستان : ایران بیشترین گردش آزاد اطلاعات را در بستر فضای مجازی دارد…

بازرسی و نظارت  فرمانداری دشتستان برعملکرد ادارات ؛ شهرداری ها و دهیاری ها ….

احمد بنافی فرماندار شهرستان در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، بیان کرد : دشمنان از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای سازمان دهی  عملیات آشوب در ایران استفاده کردند، اما همانگونه که در سال‌های گذشته، سیلی خوردند اکنون نیز از مردم ایران سیلی خواهند خورد.

رئیس شورای اداری شهرستان دشتستان بیان داشت : دشمنان قسم خورده انقلاب با روایتگری غلط در مورد فوت یک شهروند ایرانی ،افکار عمومی و جوانان کشورمان را تحریک کردند و در این میان بعضی افراد بی‌بصیرت در داخل به اغتشاشات دامن زدند.

بنافی افزود : در این برهه زمانی حرکت رو به جلوی دولت مردمی سیزدهم را در حوزه های مختلف سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی را ناظر هستیم. ایشان اضافه کرد: جمهوری اسلامی در این مقطع با اتخاذ سیاست‌های مالی و پولی درست به یک سامان دهی رسیده است، یعنی تورم در حال کنترل شدن است و دشمنان از راه‌های مختلف بدنبال این هستند که این مسیر رو به جلو را متوقف کنند و اینکار را می‌خواهند با ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور دنبال کنند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در دنیا تنها کشوری است که آزاد ترین گردش آزاد اطلاعات  را در بستر فضای مجازی دارد  و این فرصت بی نظیر را دشمنان می خواهند تبدیل به تهدید کنند.

ایشان عنوان نمود: دشمنان ایران اسلامی فکر کرده‌اند که با ایجاد آشوب می‌توانند کشور را  دچار تزلزل کنند اما کور خوانده‌اند و بدانند مردم ایران پای نظام، خون شهدا و رهبری ایستاده اند.

وی با اشاره به اینکه  دشمن  با هدف قرار دادن محیط های مدارس و دانشگاه ها  قصد از بین بردن آرامش در جامعه را دارد گفت : لازم است از طرف آموزش و پرورش روشنگری و تبیین برای نوجوانان و جوانان صورت بگیرد.

فرماندار دشتستان در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد : یکی از برنامه‌های فرمانداری دشتستان ایجاد بازرسی و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی؛ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است.

وی ضمن تاکید بر حضور پر رنگ مسئولان دستگاه های اجرایی در مراسمات ملی و مذهبی خصوصا در نمازجمعه ها ،خواستار روشنگری ، تبیین و آگاهی بخشی مردم در خصوص دسیسه های دشمنان و شرایط موجود توسط مدیران شهرستانی شد.

فرماندار دشتستان تاکید کرد : روسای ادارات ماهانه و بخشداران هر دو هفته یکبار گزارشی از روند اجرای پروژه های عمرانی نیمه تمام جهت پایش و پیگیری پروژه های عمرانی حوزه خود به فرمانداری ارائه دهند.

بنافی با اشاره به برگزاری همایش میثاق با انقلاب، شهدا و محکومیت اغتشاشگران  در روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۷/۲۰ تاکید بر مساعدت همه دستگاه‌های اجرائی در برگزاری این همایش کرد.


ایشان در پایان نیز ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع خواستار رعایت بیشتر نظم و انضباط کاری در ادارات شهرستان شد.

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند و ذخیره نمائید.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.