×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار دشتستان : بودجه عشایر شهرستان در سال جاری ۱۳برابر شد 

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام به مناسبت روز روستا و عشایر  ۲۹ پروژه عمرانی در حوزه عشایری شهرستان با حضور  فرماندار دشتستان افتتاح و کلنگ زنی شد .

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، احمد بنافی فرماندار دشتستان به مناسبت روز روستا و عشایر با حضور در میان عشایر بخش بوشکان گفت : عشایر  نماد فرهنگ، هویت، استقلال، خودکفایی و خوداتکایی هستند .

وی یادآور شد: عشایر الگویی برای خودکفایی، استقلال و عدم وابستگی هستند، باید  فرهنگ استقلال، آزادگی و حریت را از عشایر عزیز به عاریت بگیریم و  در حوزه های مختلف مدیریتی بکار بگیریم تا موفق  شویم…..

بنافی با تکید اینکه دشمنان کشور به دنبال وابسته کردن ایران هستند گفت :  کشور در دولت مردمی ایران قوی،  در مسیر تعالی قرار گرفته، چالش ها و مشکلات  حاصل از وابستگی را یکی پس از دیگری با خودکفایی و خوداتکایی از بین می برد…..

وی در ادامه عنوان نمود : افتخار میکنیم که دشتستان میزبان بیش از ۷۵ درصد از عشایر استان می باشد که با توافقات صورت گرفته از محل اعتبارات تملک دارایی، اعتبارات عشایر شهرستان را ۱۳ برابر کرده‌ایم تا بتوانیم غبار محرومیت را از سیمای  زیبای عشایر شهرستان پاک کنیم…..

فرماندار دشتستان از گسترش جاده و تسهیل در فرایند تردد عشایر، آبرسانی و تامین آب شرب و توسعه زیرساخت ها و محرومیت زدایی  را از جمله برنامه های در دست اقدام دولت در حوزه عشایر شهرستان دشتستان دانست….

لازم به ذکر است در این روز ۲۹  پروژه با اعتبار ۷۱/۰۵۰/۰۰۰/۰۰۰ریال اعتبار  شامل  ۲۴ پروژه افتتاح و۵ پروژه  کلنگ زنی شد.

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند و ذخیره نمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.