×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حجت الاسلام مصلح: از مهمترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی و سیاسی تامین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت است

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام :در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان و جمعی از همکاران با امام جمعه دشتستان مطرح گردید:حجهالاسلام مصلح: از مهمترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی و سیاسی تامین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت است…..

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام: روز پنج شنبه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۱به مناسبت هفته نیروی انتظامی سرهنگ آراوند فرمانده انتظامی شهرستان و جمعی از همکاران با حجه الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار امام جمعه دشتستان ضمن دریافت گزارش عملکرد آن مجموعه با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی بهانه ایست تا یادآوری کنیم امنیت و آرامش مردم به دست چه کسانی تامین، حفظ و حراست می شود، گفت: تامین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت از مهمترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی و سیاسی است….

وی در ادامه افزود: در کشور اسلامی ایران نقش عمده این مسئله بر عهده نیروی انتظامی است. امروز نیروی انتظامی در بخش های مختلفی با بدنه اجتماع در ارتباط است و همین امر توانایی و کارایی این نهاد را افزایش داده و بهینه نموده است .

حجهالاسلام مصلح با اشاره به اینکه پلیس مقتدر در آشوب‌ها و اقدامات هنجارشکنانه اخیر اجازه عرض اندام به مخلان نظم و امنیت نداد و این مطالبه به حق مردم از کارکنان خدوم و زحمتکش فراجا بود از تلاشهای شبانه روزی نیروی انتظامی که با فعالیت خستگی ناپذیر و مجاهدت خود حافظ امنیت، جان، مال و ناموس مردم هستند تشکر نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.