×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام گرامی داشت اعضای شورای اسلامی شهر برازجان به مناسبت آغاز هفته دولت

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ پیام گرامی داشت اعضای شورای اسلامی شهر برازجان به مناسبت آغاز هفته دولت بدین شرح اعلام شد….

*بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ*

هفته‌ی دولت یادآور جانفشانی‌ها و مجاهدت‌های انسان‌های شریفی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی ملت ایران را با جان و خون خویش آبیاری کردند تا ثمره‌ی سالها مبارزه‌ی خلق مسلمان ایران عزیز از گزند کژاندیشی‌ها و عداوتهای دشمنان قسم‌خورده‌ی خارجی و مزدوران داخلی‌شان در امان بماند. بزرگمردانی که جان شریفشان هدف کینه‌ی شیطانی اجیرشدگان استکبار قرار گرفت و بعدازظهر یکشنبه هشتم شهریور ۱۳۶۰ را به نمادی برای دولتمردان ایثارگر و خادمان صدیق ملت مبارز ایران بدل ساخت.

بدون شک شهادت مظلومانه‌ی شهیدان رجایی و باهنر در حادثه‌ی تروریستی انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی نقطه‌ی عطفی در تاریخ پایداری ملت ایران و نمادی روشن از رفتارهای غیرانسانی تروریستهای جنایتکار و دشمنان این ملت است.

به احترام مجاهدت‌های شهیدان رجایی و باهنر، دیگر شهدای والامقام دولت و همه‌ی خادمان ملت در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سر تعظیم فرود آورده، ضمن تبریک هفته‌ی دولت به عموم کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت رشید ایران، عهد خود با امام راحل، مقام عظمای ولایت و شهدای راه اسلام و میهن را تجدید می‌کنیم. امید که خداوند متعال توفیق خدمت صادقانه به مردم که همانا ولی‌نعمت همه‌ی مسئولین و کارگزاران دولتی هستند را از ما دریغ نفرماید؛ ان‌شاالله

*اعضای شورای اسلامی شهر برازجان*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.