×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تبریک شهردار برازجان به مناسبت آغاز هفته دولت

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ پیام تبریک شهردار برازجان به مناسبت آغاز هفته دولت بدین شرح اعلام شد ….

*بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ*

درخت تناور انقلاب اسلامی ملت ایران در دوران پرتلاطم رشد و شکوفایی خود حوادثی بزرگ را از سر گذرانده است. حوادثی که در سالهای آغازین استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدت و تعدد فراوانی داشت و هر بار شماری از فرزندان نجیب و صدیق ملت قهرمان ایران را هدف قرار می‌داد و دشمنان قسم خورده‌ی ایران به خیال خام خود از این طریق می‌خواستند مقابل خواست مردم بایستند و اهداف پلید اربابانشان را جامه‌ی عمل بپوشند. حادثه‌ی انفجار دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در هشتم شهریور ۱۳۶۰ یکی از تلخ‌ترین حوادث تاریخ انقلاب و نمونه‌ای گویا از توحش بزدلانه‌ی منافقین کوردل است که اگرچه ایران را از خدمات دو فرزند پاک و با اخلاص خود محروم کرد اما خون سرخی شد در رگ ایمان و همبستگی بیش از پیش ملت و دولت.
در آستانه‌ی سالروز شهادت مظلومانه‌ی دولتمردان شهید رجایی و باهنر و در طلیعه‌ی هفته‌ی دولت نام و یاد شهدای دولت و همه‌ی شهدای والامقام راه انقلاب و میهن را گرامی می‌داریم و مراتب تجدید بیعت و ارادتمان را با آرمانهای امام خمینی(ره)، شهدای والامقام و تبعیت از منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (دام ظله) اعلام میکنیم.
به رسم وظیفه آغاز هفته‌ی دولت را به حضور همه‌ی دولتمردان و عموم ملت رشید ایران بالاخص همشهریان عزیز برازجانی‌ام تبریک عرض نموده، توفیق تبعیت از فرامین رهبر عظیم‌الشان انقلاب و خدمت صادقانه به مردم را برای خود و همه‌ی کارگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزومندم.

*مرتضی قدوسی*
*شهردار برازجان*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.