×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرداخت ۵۳ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال کمک هزینه خرید کولرگازی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان از پرداخت ۵۳ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال کمک هزینه خرید کولرگازی به ۳۱۴ خانوار نیازمند تحت حمایت خبر داد .

مراد شمس الدینی با اعلام این خبر افزود : توزیع لوازم ضروری زندگی شامل تجهیزات سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان هرساله در ابتدای فصل تابستان و اواسط پائیز انجام می گیرد .

ایشان بیان کرد : یکی از مشکلات عمده خانواده های تحت حمایت این نهاد در فصل گرما کمبود شدید وسایل سرمایشی می باشد که پرداخت کمک هزینه تهیه کولرگازی با هدف رفع بخشی از نیازهای مددجویان و بهبود کیفیت سطح زندگی آنان صورت می گیرد .

شمس الدینی اظهار داشت : بحمدا… در سال جاری و با شروع فصل گرما از طریق بازدیدهای میدانی مددکاران تعداد ۳۱۴ خانوار فاقد کولر یا دارای کولر فرسوده شناسایی که کمک هزینه نقدی به ارزش هر خانوار ۱۷ میلیون تومان مساعدت گردیده و می بایست صرفا” جهت خرید کولر تحت نظارت این نهاد صورت پذیرد .

وی در پایان گفت : خدمت ارائه شده فوق از طریق هم افزایی بعمل آمده با خیرین گرانقدر ، مراکز نیکوکاری و اعتبارات کمیته امداد بوده که کل هزینه صورت گرفته ۵۳ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال می باشد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.