×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آمادگی کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان برای جمع آوری قربانی نذورات مردم

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان از آمادگی آن نهاد برای جمع آوری قربانی نذورات مردم و توزیع بین نیازمندان به مناسبت عید سعید قربان خبر داد .


مراد شمس الدینی با اعلام این خبر افزود : کمیته امداد همه ساله با فرا رسیدن عید سعید قربان و همکاری مردم نوعدوست شهرستان اقدام به جمع آوری نذورات کرده و مطابق نیازسنجی انجام شده سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام و خانوارهای دارای بیمار صعب العلاج در اولویت دریافت هستند .

ایشان به مشارکت حامیان طرح اکرام و محسنین با موضوع حمایت مالی از کودکان بی بضاعت اشاره و بیان کرد : حامیان نیز می توانند نذورات قربانی خود را مستقیم به حساب خانواده های این عزیزان واریز و یا بصورت نذری اهداء نمایند .

وی از مردم خوب و نیک اندیش تقاضا نمود تا امسال نیز نذورات قربانی خود را میهمان سفره نیازمندان کنند و اظهار داشت : لذا پایگاه های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری به نیابت از خیرین گرانقدر وجوهات جمع آوری شده برای خرید گوسفند و توزیع گوشت قربانی بین خانواده های تحت حمایت را در کوتاه ترین زمان انجام خواهند داد .
شمس الدینی در پایان گفت : نیکوکاران برازجانی می توانند با شماره گیری کد دستوری #۸۸۷۷*۰۷۷۱* از طریق تلفن همراه کمک های نقدی خود برای خرید و ذبح گوسفند به نیازمندان و ایتام اهداء کنند و یا نذورات را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۳۲۹۲ نزد بانک ملی واریز نمایند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.