×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
چهارصد بسته معیشتی بین نیازمندان برازجان توزیع شد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ با حضورخدام حرم امام رضا (ع) توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین نیاز مندان به نیت آقا علی بن موسی الرضا (ع) بین ایتام و نیازمندان در مسجد امام حسین(ع) شهر برازجان شهرستان دشتستان استان بوشهر توزیع شد.

با حضور خدام رضوی در مسجد امام حسین(ع) شهر برازجان پنجمین مرحله طرح «سفره‌های مهربانی» شامل ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش هربسته ۳۵۰ هزار تومان و مجموع ۱۴ میلیون تومان در بین نیازمندان شهرستان دشتستان توزیع شد.

این بسته های معیشتی شامل مواد غذایی اساسی از جمله برنج، روغن، و…. است.

در این آیین معنوی که با قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام مولای عشق و مهربانی همراه بود پرچم متبرک حرم رضوی به همراه بسته تبرکی آستان قدس رضوی به هیات امنای مسجد اهدا شد.

عباسعلی اسدی مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان ضمن خیرمقدم وخوش آمدگویی به خادمان امام رضا(ع) گفت: یکی از اهداف کانون های خدمت رضوی در این شهرستان، کمک به محرومان و نیازمندان است. وی این کمک‌ها را که به نام امام رضا(ع) پخش می شود مدال ارزشمندی برای خیران و نیکوکاران دانست که هیچگاه نزد خداوند گم نخواهد شد.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی ضربه بزنید و عکس ذخیره نمائید.استان نیوز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.