×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
پهلو گرفتن کشتی عشق رضوی در سواحل تنگستان ؛ در میان استقبال چشم های منتظر مردم شهرها و روستاها کشتی عشق رضوی در سواحل شهرستان تنگستان پهلو گرفت و مردم این شهرستان با دیدن پرچم سبز روی دل های خود راهی مشهد الرضا (ع)کردند

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، عیادت از بیماران، شرکت در جشن کاروان زیر سایه خورشید، اجرای سرود دهه نودی ها و مراسم عقد یک زوج جوان از مهمترین برنامه‌ها خدام حرم رضوی در این شهرستان بود.

خدام کاروان زیر سایه خورشید با همراهی حجت الاسلام پهلو زاده امام جمعه تنگستان، احمد لطفی فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات و قشرهای مختلف مردم با حضور در جوار قبور مطهر شهدا با نثار شاخه گل با آرمان‌های والای شهدا تجدید پیمان کردند. در این آیین بسته های متبرک حضرت امام رضا (ع) در فضایی اکنده از معنویت همراه شاخه گل توزیع شد و آیین مداحی، قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و توسل به آن حضرت صورت گرفت.

خدام کاروان زیر سایه خورشید با حضور در بیمارستان امام حسین علیه السلام با کادر درمان دیدار و از بیماران این بیمارستان عیادت کرده و به پرچم گردانی و توزیع تبرکی آستان قدس رضوی اقدام کردند که مورد استقبال بیماران و همراهان و کادر درمان قرار گرفت.

خادمیاران حرم رضوی در روستاهای شهرستان تنگستان و بخش ساحلی حضور پیدا کرده و با مردم دیدار و گفتگو کردند.

مردم روستاهای شهرستان تنگستان نیز با برنامه های مختلفی در مراسم زیر سایه خورشید شرکت کرده و هدیه های متبرک خدام رضوی را روی قلبشان گذاشته و همانند ضریح حضرت آنرا در آغوش گرفتند.

خدام حرم رضوی در یکی از روستاهای شهرستان تنگستان بنام گلکی حضور پیدا کرده و با مردم دیدار کردند؛ حجت الاسلام سعیدی با مردم از امام رضا علیه‌السلام و خصوصیات ویژه آن حضرت سخن گفت و حسین شادمان مداح کاروان به مدیحه سرایی پرداخت.

در روستای کلات نیز مردم به گرمی از خدام و کاروان زیر سایه خورشید استقبال کرده و در جشن زیرسایه خورشید که با حضور خدام حرم رضوی برگزار شد شرکت کردند.

حضور خدام در منزل خانواده دهه شصتی دارای پنج فرزند با محوریت فرزنداوری و دیدار با خانواده شهید رجب خدری در روستای بریکان بخش ساحلی دلوار ازدیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان تنگستان بود.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی ضربه بزنید و عکس ذخیره نمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.