×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استقبال چشمگیر مردم شهر بوشکان از کاروان زیر سایه خورشید

استقبال بی نظیر اهالی روستای خون ازخدام امام رئوف(ع)

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : مردم شهربوشکان با اجرای بزرگ میدانی سلام فرمانده توسط کودکان ونوجوانان دهه نودی از کاروان خدام حرم امام رضا علیه‌السلام استقبال کردند.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : اهالی شهر بوشکان که از ساعت ها قبل حضور کاروان زیر سایه خورشید را به انتظار نشسته بودند، با سلام و صلوات به استقبال از خدام رضوی و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی شاه خراسان امام رضا علیه‌السلام شتافتد؛ و با این اقدام زیبا عشق و ارادت خالصانه خود را نسبت به ساحت مقدس ضامن آهو علی بن موسی الرضا(ع) به منصه ظهور گذاشتند.

در این مراسم پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام غریب، دل های عاشق مشتاقان را -که برخی از آنان تا کنون موفق به زیارت صحن و سرای علی بن موسی الرضا(ع) نشده اند و یا برخی که در سال های بسیار دور توفیق زیارت مضجع شریف شاه طوس را داشته اند- روانه حرم مطهر امام رضا(ع) کرد.

مردم روستای خون ازبخش بوشکان شهرستان دشتستان با زیارت پرچم متبرک رضوی دل ها را روانه حرم مطهر امام رضا(ع) نمودند.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر؛ همزمان با دهه کرامت و از سری برنامه های پانزدهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید، این کاروان به روستای «خون» از بخش بوشکان شهرستان دشتستان رسید و مردم ولایتمدار روستای خون با برنامه های ویژه از خادمین رضوی و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) استقبال کردند.

اهالی روستا، که افتخار میزبانی از کاروان خادمین الرضا(ع) و پرچم متبرک بارگاه آن امام پیدا کرده بودند. با شور و شعف بسیار در نمایی وصف ناشدنی زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودکان به استقبال کاروان زیرسایه خورشید آمدند.

پس از ورود کاروان رضوی در بین جمعیت مشتاق، بغض های فرو خفته با دیدن پرچم متبرک سرازیر شد، و سیل اشک بر گونه های استقبال کنندگان جاری شد.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام سعید سعیدی روحانی اعزامی از آستان مقدس رضوی در رابطه با سیره و سبک زندگی امام هشتم، تاکید بر نماز اول وقت و کرامات آن حضرت آغاز و با مداحی حسین شادمان، توزیع تبرکی امام رضا علیه‌السلام، زیارت پرچم متبرک صحن و سرای امام رئوف، در روستای خون همراه شد.

یکی از بانوان در حالی که بغضش را فرو می دهد، می گوید که بسیار خوشحال است که این توفیق نصیبم شد و بعد از چند سال دوباره عطر و بوی صحن و سرای امام هشتم را استشمام کردم و ازاین بابت از آستان قدس رضوی که موجبات این زیارت را فراهم کرده تشکر می کنم.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، ضربه بزنید…


  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.