×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خدام حرم مطهر رضوی مهمان مردم مؤمن شهر کلمه در شهرستان دشتستان شدند

 سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام خادمان کاروان زیرسایه خورشید در ادامه سفر به بخش بوشکان مهمان مردم مؤمن شهر کلمه در شهرستان دشتستان شدند.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ کاروان زیرسایه خورشید و حاملان پرچم حرم مطهر رضوی وارد شهرکلمه شد و مورد استقبال گسترده دلدادگان و شیفتگان حضرت شمس الشموس قرار گرفت.

مردم مؤمن، ولایت مدارشهرکلمه امروز در استقبال از این بزرگواران سنگ تمام گذاشته و حس وفاداری به اهل‌بیت(ع) را نشان دادند.

دلدادگان حرم امام رضا علیه‌السلام که از راه دور برای زیارت پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رئوف آمده بودند با سلام و تهنیت به خدام حرم مطهر امام عرض خوش آمد داشتند و ارادت خود را به آقا علی بن موسی الرضا (ع) به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام سعید سعیدی روحانی این کاروان معنوی و سفیر آستان مقدس رضوی؛ بیان کرد: پرچم متبرک و مقدس حرم نورانی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را برای ارتجاع، خلوص، بندگی، وحدت و توبه از گناهان و نیز راهکاری برای ارتباط معنوی شما و سلام از راه دور به هشتمین خورشید درخشان خاندان عصمت و طهارت به همراه آورده ایم.

مراسم معنوی خواندن صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و گرداندن پرچم متبرک آستان قدس رضوی، اجرای مولودی به همراه اهدای هدایای تبرکی توسط خادمان بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) با استقبال بسیار عاشقان امام رضا(ع) همراه شد و فضا را از حضور حضرت انیس النفوس عطرآگین کرد.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، ضربه بزنید…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.