×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نشست هیئت رزمندگان شهرستان با امام جمعه دشتستان برگزار شد+تصاویر 

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : بعد از ظهر روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، نشست هیئت رزمندگان دشتستان با حجه الاسلام مصلح امام جمعه شهرستان در جهت وحدت و حمایت از امام جمعه محبوب دشتستان برگزار شد.
دراین جلسه پس از تلاوت قرآن کریم توسط سید موسی موسوی مجری طرح ملی دستاوردهای قرآنی کشور، حاج ابراهیم مهتدی دبیر هیئت رزمندگان و مجمع انقلابیون شهرستان ضمن عرض خوش آمد و تشکر از حضور باصفای دوستان انقلابی و رزمنده گزارشی مختصر پیرامون عملکرد هیات بیان کرد، همچنین خلاصه برنامه های پیش بینی شده هیات برای سال جاری را ارائه دادند

۱- برگزاری مراسم گرامیداشت سوم خرداد و روز مقاومت
۲- برگزاری مراسم شب خاطره گویی در ایام هفته دفاع مقدس
۳- برگزاری دعای ندبه ۲۹بهمن ماه و پخش از شبکه سراسری کشور
۴- برگزاری یادواره یاد یاران و تجلیل از خانواده های رزمندگان متوفی در اسفندماه.

در این جلسه حجه الاسلام شهسوار رئیس مجمع انقلابیون ولایتمدار ضمن اعلام حمایت قاطع رزمندگان و انقلابیون از امام جمعه محترم همه انقلابیون را به وحدت دعوت کرد.

در ادامه سرهنگ بناری فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) ضمن اعلام حمایت همه نیروهای انقلابی و بسیجی از امام جمعه محترم بر استفاده بهینه از فضای مجازی در جهت پیشگیری از ولنگاری تاکید کرد.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) در ادامه گفت: در هشت سال دفاع مقدس همه برای حفظ خاک جهاد کردیم، در زمان جنگ تا اوایل دهه ۷۰ اکثراً از رادیو استفاده می کردند ولی امروز ماهواره و اینترنت دنیای ما را تسخیر کرده است به طوری که فضای مجازی جولانگاه افرادی برای حمله به ارزش ها و اعتقادات ما شده است، امروز لازم است با همگرایی و وحدت در مسیر ارزش ها گام برداریم و نگذاریم عده ای از ولنگاری فضای مجازی در جهت از بین بردن ارزشها و اعتقادها استفاده کنند.

ایشان امام جمعه محبوب دشتستان را فردی بسیار دلسوز و انقلابی خطاب کردند و همه را به وحدت در جهت انسجام نیروهای انقلاب فراخواندند، و لزوم حمایت از امام جمعه محترم را با توجه به خدمات ارزشمند و انقلابی ایشان لازم و ضروری دانستند و حمایت قاطع خود و بسیجیان را نسبت به حاج آقا مصلح اعلام نمودند.

حجت الاسلام شاد نماینده ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان نیز وحدت را رمز موفقیت جبهه انقلاب بیان کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان درجمع اعضای هیئت رزمندگان دفاع مقدس شهرستان دشتستان اظهار ‌داشت: تقویت اتحاد و انسجام سنگرنشینان و دلسوزان انقلاب حول محور علمداران عرصه جهاد تبیین، ائمه محترم جمعه و امام جمعه محبوب و انقلابی دشتستان یک تکلیف آنی بوده و چنانچه کسانی خواسته یا ناخواسته عامل تفرقه شوند و از این رهگذر موتور خدمت رسانی به مردم مختل و معطل گردد قطعاً عاملان منازعه مرتکب حق الناس و مدیون مردم گردیده اند.

حجه الاسلام ابوذر شاد گفت: کسانی که اقدام به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه سنگر امامت جمعه می نمایند فاقد پایگاه اجتماعی سیاسی و فاقد عمق و عقبه هستند و جای سوال است که چطور این عناصر تا این حد جسور و تجری پیدا کرده اند که علیه سنگرنشین سنگر امامت جمعه شایعه پراکنی می نمایند.

این مقام مسؤول افزود: خداوند در آیات ۴۵ و ۴۶ سوره مبارکه انفال مومنین را توصیه به ثبات در قدم در مقابل هجمه های دشمن نموده و می فرمایند اگر با فوجی از دشمنی ها مواجه شدید ایستادگی نمایید و مومنان با یکدیگر منازعه نکنند چرا که باعث سستی آنان شده و شوکت و عظمت مومنان را از بین می برد.

ابوذر شاد در پایان اذعان داشت: حجه الاسلام والمسلمین شیخ حسن مصلح زید عزه در طی سالیان گذشته نقش حیاتی در ترببت جوانان مومن و انقلابی داشته و از ابن جهت مردم فهیم و انقلابی شهرستان این عالم فاضل را همواره تکریم و حمایت می نمایند و نباید اجازه داد عده قلیلی از سر جهل حرمت عوامل تاثیرگذار و معنوی و انقلابی را مخدوش نمایند ضرورت دارد همچنان با جان و دل از سنگر امامت جمعه و امام جمعه محبوب وا نقلابی حمایت قاطع بعمل آید.

در ادامه تعدادی از برادران و خواهران حاضر در جلسه نکته نظرات ارزشمندی ارائه فرمودند.

در پایان و جمع بندی جلسه حجه الاسلام مصلح ضمن تشکر از حضور هیات رزمندگان و حمایت همه جریانهای انقلابی از جایگاه امام جمعه همه انقلابیون را به وحدت و یک صدایی دعوت کردند.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، ضربه بزنید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.