×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازگشایی مناقصه‌های پروژه‌های عمرانی شهرداری برازجان/توسعه‌ی متوازن شهری در گرو توجه ویژه‌ به محله‌های کم برخوردار

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ شهرداری برازجان طی ماههای اخیر و در راستای رسالت ذاتی و سازمانی خود تلاش کرده نگاه ویژه‌ای به عمران و توسعه‌ی مناطقی از شهر داشته باشد که طی سالها و دهه‌ها از امکانات توسعه‌ای کمتری برخوردار بوده‌اند. مناطقی که علیرغم تراکم جمعیتی و معرفی مفاخر پرشمار علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی از توجه کافی در حوزه‌ی عمران شهری و تخصیص امکانات بهره‌مند نشده‌اند.

این شهرداری در راستای حرکت هدفمند به سمت جبران بخشی از کاستی‌های موجود، پروژه آسفالت شماری از کوچه‌های محله‌های کم برخوردار شهر را در دستور کار قرار داده که تشریفات قانونی واگذاری این پروژه به پیمانکار واجد شرایط در حال انجام است.

در همین راستا و بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، مناقصه‌ی زیرسازی و آسفالت ۹۷۰۰ مترمربع و اجرای ۱۲۰۰ متر آب‌رو قاشقی کوچه‌های مناطق کم برخوردار شهر برازجان با برآورد اولیه‌ی ۲۰ میلیارد ریال برگزار و آیین بازگشایی پاکت‌های پیشنهاد قیمت پیمانکاران برگزار گردید.امید می‌رود با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد بهبود روند عمران شهری و توازن مناسب در توجه به مناطق مختلف شهر از جمله مناطق کمتر توسعه یافته شهر شهیدپرور و تاریخی برازجان باشیم.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، ضربه بزنید

روابط عمومی شهرداری برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.