×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قائدی : بنده جوابگوی هیچ فردی در فضای مجازی نبوده و حضوری پاسخگو هستم، فضای مجازی باعث شده از فضای حقیقی دور شویم

صبح   روز ۱۶ اسفند : نشست خبری رئیس شورای اسلامی شهر برازجان با اصحاب رسانه برگزار شد ….

برازجان سلام : قائدی : بنده جوابگوی هیچ فردی در فضای مجازی نبوده و حضوری پاسخگو هستم، فضای مجازی باعث شده از فضای حقیقی دور شویم…

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : مهمترین کار شورا بسته شدن بودجه هست که از سمت شهرداری تقدیم شورا می شود و در صحن علنی شورا بررسی می شود و با کارشناسی های به وجود آمده و نظرات اعضای شورا به یک نتیجه واحد می رسند که بودجه بسته می شود.


رئیس شورای شهر ادامه داد : بودجه امسال قوی تر اعلام شده است در تنظیم بودجه قوی چند روز جلسه ۵ تا ۶ ساعته در حوزه های مختلف برگزار شده است …..

ارسطو قائدی رئیس شورای اسلامی شهر افزود : بودجه در نهایت ۲۶۹ میلیارد تثبیت شد ، که می توان بودجه جاری را ۱۲۰ میلیارد حقوق و دستمزد پرسنل را نام برد و اما در بودجه عمرانی و خدمات شهر را ۱۴۹ میلیارد ریال می توان عنوان نمود که از این بوجه ۴۵ % جاری و ۵۵% عمرانی است .
مقام مسئول شورای شهر افزود : اهداف شاخص شورای ششم را برای بودجه در سال ۱۴۰۱ را می توان در طرح های شاخص های این دوره ، اصلاح بلوار شهید مزارعی تا استادیوم تختی ، مسقف کردن بازار روز ، بازگشایی گذر دلکشا ، احداث پیاده روی سلامت تا شهدای گمنام ، تکمیل سالن همایش شهرداری ، تعویض پل والفجر و زیر سازی آسفالت کوچه ها و ( کوچه های محله والفجر بعد از انشاالله عید سال ۱۴۰۱ ) آسفالت این محله انجام خواهد شد .

قائدی ادامه داد : اسکان مسافران نوروزی در سطح شهر هماهنگی لازم با آموزش پروش انجام شده است ولی تصمیم نهایی بر عهده ستاد کروناست . در پارک ها ی سطح شهر مسافران نمی تواند چادر خود را برپا دارند ، در فضای سبز پارک کشتکار و دانش آموز بهسازی خواهند شد و تالار۷۰۰ نفری فرهنگ خیابان جاده سلامت برای تکمیل شدن این پروژه هزینه های آن همچنان به صورت مجزا ( خرد … خرد ) به دست ما می رسد و در حال تکمیل آن هستیم و هنوز زمان خاصی را نمی توان برای اتمام پروژه تالار فرهنگ جاده سلامت اعلام نمود . گزارش مالی شهردراری در اولین فرصت اعلام خواهد شد .
رئیس شورای شهر برازجان افزود : در زمینه حمایت از ورزش ها ، درخواست ها به شهرداری فرستاده می شود و در فرهنگی بررسی می شود و در صحن علنی شورا بررسی و مصوب می شود به تصویب می رسد و در درباره کمک های مالی به تیم های ستارگان دشتستان در سال ۱۳۹۹ می توان به مبلغ ۲۰۰ ملیون و در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۳۰۰ ملیون و برای پرسپولیس مبلغ ۵۰۰ میلیون و پارس ۱۰۰ ملیون پرداخت شد .

درباره تاسیس مکان ساختمان شورای شهر برازجان در حال حاضر محل مناسب برای ما محیا نشده است ، محیا شود مکان جدید برای ساختمان جدید شورای شهر از خیابان فردوسی به آنجا انتقال خواهد یافت .
مناطقی که جزء شهر نبوده را وارد شهر می کنیم والفجر و آبرسانی را خدمات ارائه کرده و بیشتر می شود….
رئیس شورای شهر برازجان ادامه داد: نباید از مرتضی قدوسی شهردار برازجان توقع داشته باشیم که در دو ماه شهررا گلستان کند، شما نیز باید از وی حمایت کنید،‌ اگراقای قدوسی کار نکرد بعد از ۶ ماه اولین نفر هستم که مقابل ایشان می ایستم، باید فرصت به شهردار داده شود: پول برای هزینه درشهرداری موجود هست ولی باید مراحل نظارتی پروژه انجام شود و شهرداری باید برای یک پروژه مدت زمان زیادی منتظر باشد تا درخواست ارسال شده تائید شود بعد اجرایی شود . معمولا برای اجرای یک طرح یک و نیم ماه زمان لازم است تا طرح درخواست داده شده تائید شود و اجرایی شود

قائدی افزود ، در مورد کم بودن سطل زباله های سطح شهر هم افزود : هزینه ها بالا رفته ، ولی سعی خواهد شد که در اولین فرصت سطل ها را تهیه و آن را نصب نمایم .

در پایان این نشست با اهدای لوح یادبودی از خبرنگاران تقدیر شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.