×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
در دیدار فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه استان با شهردار برازجان بررسی شد:  تعامل دوجانبه‌ی شهرداری و سپاه درخصوص طرح ملی مسکن و راه‌اندازی موزه‌ی دفاع مقدس

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام روز یکشنبه ۸ اسفندماه سردار زیراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه استان بوشهر میهمان مرتضی قدوسی شهردار برازجان شد.

در این نشست که با حضور حاج مهراب بنافی و مهدی بهبهانی دو عضو شورای اسلامی شهر و در دفتر شهردار برازجان برگزار گردید، طرفین به بررسی فرصتهای تعامل دوجانبه سپاه استان و شهرداری برازجان پرداختند و درخصوص ظرفیتهای موجود به تبادل نظر پرداختند.

سردار زیراهی در این دیدار با اشاره به آرمان مشترک دو نهاد مردمی سپاه و شهرداری در راستای ارائه‌ی خدمت شایسته به مردم شهر و استان، خواستار افزایش همکاری دوجانبه در زمینه پیشبرد طرح اقدام ملی مسکن شد و از آمادگی مجموعه‌ی سپاه استان برای مشارکت و همکاری با طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری در زمینه‌های مختلف فرهنگی و عمرانی خبر داد.

سردار زیراهی اظهار داشت: با توجه به روحیه‌ی جهادی، انقلابی و بسیجی جناب شهردار، آینده‌ی روشنی برای رشد و توسعه‌ی شهر شهیدپرور برازجان قابل پیش‌بینی است و به همین سبب مجموعه‌ی سپاه استان آماده همکاری در طرحهای مختلف مجموعه خدمتگزار شهرداری در حوزه‌های مختلف خواهد بود. فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه استان ابراز امیدواری کرد، شهردار و مجموعه‌ی تلاشگر شهرداری برازجان در انجام ماموریت اصیل خود که خدمتی شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم نجیب برازجان است موفق و سربلند باشند.

بنافی نیز در این نشست ضمن تشکر از سردار زیراهی و مجموعه‌ی سپاه بابت همکاری همیشگی در اجرای برنامه‌های مختلف شهرداری برازجان از تلاشهای شهردار برازجان در مدت کوتاهی که از آغاز به کار وی سپری شده تقدیر کرد و پیشنهاد کرد با همکاری مجموعه‌ی سپاه و شهرداری برازجان اقدامات لازم برای ساخت موزه‌ی دفاع مقدس در شهر شهیدپرور برازجان به انجام برسد.

مرتضی قدوسی شهردار برازجان نیز طی سخنانی ضمن خوش‌آمدگویی به سردار زیراهی و تشکر از مجموعه‌ی سپاه بابت فعالیتهای شایسته‌ی تقدیر این نهاد در حوزه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی از آمادگی این شهرداری جهت مشارکت در طرح ملی مسکن در شهر برازجان خبر داد و خواستار همکاری سپاه با شهرداری برازجان جهت بهره بردن از ظرفیت ماشین‌آلات و تجهیزات سپاه در طرحهای جهادی شهر شد.

قدوسی اظهار داشت: بدون تردید همکاری‌های تنگاتنگ شهرداری و مجموعه‌ی سپاه فرصتی مناسب و تاریخی برای سرعت بخشیدن به فعالیتهای این دو نهاد در جهت توسعه‌ی شهر زیبای برازجان فراهم خواهد ساخت.

 

گفتنی است در این نشست و با توافق صورت گرفته مقرر گردید به زودی کارگروهی جهت پیگیری احداث موزه‌ی دفاع مقدس در شهر برازجان تشکیل شود و با موافقت سردار زیراهی، مجموعه‌ی سپاه به زودی قطعه زمینی را جهت اجرای این طرح در اختیار شهرداری برازجان قرار خواهد داد تا اجرای طرح با سرعت مطلوبی پیگیری شود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.