×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
جزئیات بازدید امام جمعه دشتستان و رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان از دفتر هفته نامه مردم جنوب و رونمایی از کتاب سند خدمت من به مردم دشتستان

سایت پایگاه خبری تحلیلی ؛ یعد از ظهر پنج شنبه ۵ اسفندماه ۱۴۰۰ حجه الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان و حجه الاسلام وحیدی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهت رونمایی از کتاب سند خدمت من به مردم دشتستان از دفتر هفته نامه مردم جنوب و نمایشگاه دائمی نویسندگان استان بوشهر بازدید نمودند.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ در این مراسم حجه الاسلام مصلح با بیان اینکه دشتستان دارای نویسندگانی است که همه باعث افتخار شهرستان هستند، افزود: آقای قاسمی یکی از نویسندگانی است که با قلم خود در حوزه معرفی فرهنگ و آثار تاریخی شهرستان زحمات زیادی کشیده اند.

امام جمعه دشتستان ضمن تشکر از مدیر مسؤول هفته نامه مردم جنوب و پایگاه خبری سخن مردم درخصوص انتشار اخبار که هر هفته خطبه های نماز جمعه را منتشر می کنند افزود: خوشحالیم که فعالیت‌های ما را از جمله خطبه ها، فعالیت های ستاد نماز جمعه و جلسات فرهنگی و اجتماعی و مذهبی را اطلاع رسانی می کنید و رسانه ای که با این دیدگاه مذهبی و انقلابی فعالیت می کند جای تقدیر دارد.

حجه الاسلام مصلح تاکید نمود: باید زمینه انس و الفت مردم به ویژه جوانان با کتاب فراهم آید و تبلیغات بیشتری در سطح شهر جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی انجام شود.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف و رسالت های مهم و تاثیرگذار متولیان فرهنگی شهرستان ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی و تسهیل امر مطالعه برای علاقمندان می باشد بر ضرورت توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه تاکید کرد.

در این دیدار حبیب قاسمی از نویسندگان و شاعران و روزنامه نگاران فعال در حوزه ادبیات و تاریخ و فرهنگ و دفاع مقدس، مدیر مسؤول هفته نامه مردم جنوب و پایگاه خبری سخن مردم ضمن تشکر از حضور ارزشمند حجه الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان و حجه الاسلام وحیدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گزارشی از چاپ کتابها و انتشار هفته نامه را بیان نمود.

وی در ادامه گفت: شانزدهمین اثر بنده تحت عنوان «سند خدمت من به مردم دشتستان» با ١۴٢ صفحه و در قطع رقعی توسط انتشارات شاخه زرین به چاپ رسیده و وارد بازار کتاب شده است که این کتاب شامل مقاله هایی است که طی سال های ١٣٨٠ تا ١۴٠٠ در نشریات کشوری و استانی درباره دشتستان به چاپ رسانده ام و در واقع محتوای این مقالات، مطالبات مردم دشتستان است.

در پایان ضمن رونمایی از کتاب، حجه الاسلام مصلح و حجه الاسلام وحیدی از نمایشگاه دائمی نویسندگان استان بوشهر بازدید نمودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.