×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر،وزیر کشور رتبه بندی معلمان را پیگیری می نماید

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام: آقای موحد در نشست خبری مجازی در جلسه در صحبت های ابتدایی خود ، عرض سلام و ادب احترام خود را به دوستان ابراز داشت و روز پدر را تبریک عرض نمود و افزود ….

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ اقای علی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود؛ از دست اندرکاران جلسه صمیمانه قدرانی می نمایم و از اینکه توفیق شد در خدمت مهمان عزیز باشیم خرسندم ….

برنامه رتبه بندی معلمان در جلساتی که با معاونین وزیر و خود وزیر دلسوز داشته ایم و این دوستان پیگیر بحث رتبه بندی هستند. و اینکه به دوستان معلم هیچ گونه بی احترامی صورت نه پذیردو زیر پیگیر رتبه بندی معلمان هست.

رهبری فرموند منطق ایجاد دستگاه عظیم تعلیم و تربیت انسان سازی است انسانی که معلمان می‌خواهند بسازند باید اسلامی باشد این معلم نیز باید شان ان حفظ شود.

اول معلم باید شان خود را حفظ کند دوم آموزش و پرورش باید شان معلمان حفظ شود.

رهبری گفتند تنها راه ورود به آموزش و پرورش باید دانشگاه فرهنگیان باشد. تلاش مان آن است که بیشتر از طریق آزمون سراسری جذب کند. ما هیچ گونه جذبی از مدارس غیر دولتی نداریم. بحث تعارض منافع خیلی جدی است… سخنان آقای روح الله متفکر آزاد عضو کمیسون آموزش مجلس و عضو هیئت رئیسه مجلس : مجلس انقلابی از ابتدای کار سعی کرد کار استیضاح دولت روحانی را منتفی کند و با همین دولت بسازد به همین خاطر ما طرح هایی را پیاده کردیم که یکی از همین طرح ها بحث طرح جهش تولید مسکن بود که الان در قالب ۴ میلیون مسکن که در حال انجام است.

موحدی افزود؛ در مورد بعدی مجلس طرح صدور مجوز های کسب و کار را انجام داد که کار را برای صدور مجوز خیلی راحت می‌کند کسی که برای یک مجوز باید یک ماه وقت می‌گذاشت ، در حال حاضر با وقت یک روز آن را انجام می‌دهد و اما در بحث رتبه بندی معلمان خوب این طرح با اصرار کمیسیون  آموزش توسط دولت قبل ارائه شد ولی متاسفانه دولت قبل منابع این طرح را اصلا پیش بینی نکرده بود. با آمدن دولت جدید این لایحه مهم برای منابع دچار مشکل بود و مجلس و دولت تا همین حالا پیگیر بودجه هستند و البته در بودجه سال آینده برای رتبه بندی معلمان پیش بینی لازم شده است.

در پایان باید افزود، در بحث نیروهای نهضتی و حق التدریس تصمیم مجلس بر این است که یک آزمون برای این نیروها برگزار شود که آنها بتواند با شرکت در این آزمون استخدام آموزش و پرورش شوند.

📝 عباس آفریدون

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.