×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
وحدت وصبر دُرّگرانبهای گمشده امروزنیروهای انقلابی است

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان 

وحدت وصبر دُرّگرانبهای گمشده امروزنیروهای انقلابی است»*

«و فرمانبرى کنید خدا و فرستادهاش را و نزاع مکنید که سست شوید، و در نتیجه نیرویتان تحلیل رود و خویشتندارى کنید که خدا با خویشتنداران است» انفال ۴۶

آنچه که امروز نگارنده رابرآن واداشت تا براساس بیانات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی دردیدار تصویری امروز بامردم قم، قلم را برصفحه کاغذ بیاورم وبرحسب بضاعت خود چندکلامی را معروض دارم، موضوع وحدت می باشد که متاسفانه چندصباحی دُرگرانبهایی است که دربین نیروهای انقلابی، گمشده ای بیش نیست.
واماعزیزان، باروندانتصابات طی شده درکشور تاسایراستانهاوعلی الخصوص استان مابوشهر که مزین به واژه دارالحماسه وولایتمداری می باشد، وقتی درمحافل ومجالس بپای صحبت هاودغدغه های نیروهای انقلابی می نشستیم شرط اول انتصابات را اعتماد سازی به جوانان میدانستند که درراستای ین موضوع حیاتی مقام معظم رهبری بارها بر جوانگرایی و به‌کارگیری جوانان صالح، مؤمن، انقلابی و جهادی در عرصه‌های مختلف تأکید داشته اند.
واما گرچه از دولت سیزدهم جناب آقای رئیسی چندماهی نمیگذرد دشمنان داخلی وخارجی فضارا ملتهب می نمودند تا درراه خدمت به مردم درزمینه های مختلف که موضوع اصلی وارجحیت دار این دولت معیشت واقتصادبود بابرنامه های مدوّنی که طرح نموده بودند آرامش درجامعه حکمفرمانباشد.

فضای شهرستان دشتستان درجایگاه فرمانداری باوجود چهره ها وگروههای انقلابی فراوان میطلبید تا دراسرع وقت مسئولین نگاه خاصی به این دیار پهناور ولایتمدار براساس فرامین مقام معظم رهبری که در بحث انتصاب یک مدیرتوانمند بامعیارهای انقلابی روحیه جوانگرایی و… داشته باشد،چراچونکه نباید از وجودنماینده محترم مردم شهرستان دشتستان درمجلس شورای اسلامی که خودیک جوان انقلابی میباشد ودرآنطرف قضییه همچنین وجودشهردار ارزشی وجوان انقلابی شهربرازجان که ایشان نیز خود یک جوان برگرفته از مکتب شهید سلیمانی میباشد غافل باشیم لذا یک ضلع این مثلث میطلبیدکه اساس کاردروهله اول جوان باشد.

واما باانتصاب برادر عزیزوجوان انقلابی جناب آقای بوستانی به سرپرستی فرمانداری شهرستان دشتستان آنچه که درد بود، عدم تبعیت پذیری افراد به شعارهاوعمل هایی بود که ماهیت این انتصاب رابه زیر سوال برد، وایجادفضایی دوگانگی درسطح نیروهای انقلابی، مسیری که بااتحادووحدت وهمدلی طی نشد و بعضی عزیزان فرامین رهبرعزیز رانیز معیارخودقرار ندادند آنجا که ایشان درآغاز سال ۹۱ درحرم آقا علی ابن موسی الرضا (ع) فرمودند؛ من یک توصیه هم در زمینه‌ی سیاسی بکنم. عزیزان من! برادران! خواهران! در سرتاسر کشور، امروز ما احتیاج داریم به اتحاد و یکپارچگی. بهانه‌های اختلاف زیاد است. گاهی در یک قضیه‌ای سلیقه‌ی یک نفر، دو نفر با هم یکسان نیست؛ این نباید بهانه‌ی اختلاف بشودو…..
وفضای سیاسی شهرستان را کم کم گرفتار دوقطبی سازی نمودند
لذا باایجاد چنین جوی دراینجا ذکر چندین مقوله مهم میباشد؛

۱_دروهله اول وطیفه همه انقلابیون دراسرع وقت «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللهِ جَمِیعاً وَلا تَفَرَّقُوا»؛
و همگى به ریسمان خدا، چنگ زنید، و پراکنده نشوید.
آل عمران ۱۰۳

۲_ انتصاب دردولتی رقم خورده است که با آراء همین جوانان ومانیروهای انقلابی وارد عرصه خدمتگزاری شده اند.
لذا تبعیت پذیری اساس کار می باشد وانتصابات براساس تصمیمات مدیران ومسئولین انقلابی می باشند که چراغ سبز به آنهاجهت تصدی مسئولیت ها داده ایم، درنتیجه مقبولیت ومحبوبیت براساس معیارها مهم ولازم می باشد.
۳_ اگر به اولین اقدامی که ازطرف جناب آقای بوستانی سرپرست محترم فرمانداری صورت گرفته درفضای مجازی وحقیقی نگاهی بیاندازیم، فراخوان ودعوت از گروههای جهادی شهرستان دشتستان درروز چهارشنبه عصر درسالن جلسات فرمانداری می باشد که این خود بادارابودن روحیه جهادی که دربطن وپرورش یافته این گروهها می باشد نشان از اشراف کامل بر وضعیت اقتصادی ومعیشتی مردم شهرستان رادارد که گروههای جهادی همیشه در همه اوضاع و احوال اقتصادی زبانزدعام وخاص در راستای خدمت به محرومان ونیازمندان واقعی جامعه می باشد لذا تکمیل کننده عرایض حقیر بیانات رهبرعزیز درمورخه ۱۳۹۶/۲/۱۰ میباشد که ایشان فرمودند؛ ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم. در همه‌ی بخش‌ها، کمربسته بودنِ مثل یک جهادگر لازم است‌؛ این اگر بود، کارها راه می‌افتد؛ این اگر بود، بن‌بست‌ها باز می‌شود، شکافته می‌شود؛ یعنی کار فراوان، پُرحجم و باکیفیّت و مجاهدانه و انقلابی
۴_ انتظارمیرود افسران جنگ نرم درفضای مجازی، فعالان فضای مجازی نیروی های انقلابی ودیگر عزیزان جبهه انقلاب نسبت به هدایت و بصیرت افزایی دراین راستا مبنی برانتصاب صورت گرفته اقدام نمایند چراچونکه فتنه گران معمولا در شکافهای جامعه زندگی می کنند و از نقاط کور و تاریک جامعه اقدام به توطئه می کنند.
۵_ بی شک نباید از درایت واعتقادراسخ استاندارمحترم نسبت به این انتصاب غافل باشیم لذا روند سیر مراحل قانونی نهادهای مربوطه جهت انتصاب ایشان خود مهر تاییدی بر ایشان می باشد.

👈واماجهت آشنایی بیشترباایشان مطالعه ۷ویژگی جناب آقای بوستانی فرماندار دهه هفتادی دشتستان بقلم جناب آقای دکتر الله کرم مشتاقی توصیه میگردد.
واما سخن آخر در برابر توطئه‏ ها، جبهه انقلاب تنها بر خدا باید توکل کرد، توکل عامل موفقیت است. «تَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ»

شادی ارواح طیبه شهدا وامام شهدا ذکر صلوات

من الله التوفیق
حجت ذوالفقاری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.