×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تصاویر و فیلم رزمایش اقتدار به مناسبت هفته بسیج در برازجان

رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان دشتستان چهارشنبه ۳ آذر همزمان با سراسر کشورباحضورمسئولین شهرستان ،پیشکسوتان ،بسیجیان واصحاب رسانه درناحیه مقاومت سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان برگزار شد.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان در این آیین هدف از برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان را ایجاد شور و نشاط انقلابی ونمایش قدرت و انسجام بسیجیان عنوان نمود.

فرمانده سپاه ضمن تبریک هفته بسیج وسلام ودرود برهمه ی شهدا وامام راحل (ره) بیان نمود؛چهل دوسال پیش حضرت امام خمینی (ره) درختی رادراین کشور غرس کردند ودرطول این چهاررده این درخت باارزش توسط مردم انقلاب ورهبرفرزانه انقلاب آبیاری شد تقویت شد واکنون به شجره ای طبیه وبسیارقوی درتمام نقاط عالم ریشه دوانیده است.

سرهنگ غلامپورفرمانده سپاه جوادالائمه (ع) افزود؛شجره طیبه بسیج درطول عمر پربرکت خود هر جا که نیاز بود حضور یافت چه در دوران دفاع مقدس در عرصه سازندگی در مباحث اقتصاد مقاومتی دفاع از حرم و …. هر جا که نیاز به حضور مردم احساس می شد و به عنوان مردمی‌ترین نهاد انقلاب اسلامی رخ نشان داد.

ایشان نابودی داعش رامصداق بارز میوه های این درخت تنومند بیان نمود واظهارداداشت؛ازهزاران میوه این درخت تناورنه تنهامردم ایران اسلامی بلکه تمام ملتهای دنیا ازآن استفاده می کنند که ازجمله امنیتی که اکنون مادرکشور عزیزخودمان ایران اسلامی داریم مرهون همین درخت تنومنداست.

سرهنگ غلامپوردرادامه یادآورشد؛نیروهای بسیجی سپاه دشتستان آمادگی لازم رابرای مقابله باهرگونه تهدیدات وخنثی کردن هرگونه توطئه های سیاسی وفرهنگی دشمن رادارند.

وی ولایت‌مداری، مردمی بودن را از ویژگی‌های بارزبسیج بیان واظهارداشت؛ بسیج و سپاه با همه توان در خدمت مردم و انقلاب است و با افزایش آمادگی رزمی خود در صیانت از نظام جمهوری اسلامی نیز جدی است.

دراین مراسم حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان باتبریک هفته بسیج بیان نمود:امام (ره)شجره طیبه راتاسیس کردند که اصل وریشه اش قوی ،محکم،تناوروپیوسته شاخ وبرگش وثمرش روزبه روز افزونتروتمام عالم رافراگرفته است.

ایشان بااشاره به محصول شجره طیبه در حشدالشعبی،حیدریون،فاطمیون،جهاد اسلامی ، حماس،زینبیون وانصارالحسین یادآورشد:محصول این شجره طیبه همه ی پیروزیهاوموفقیت هایی است که مادرطول انقلاب اسلامی داشته ایم.

درادامه فتحعلی محمدی یکی ازفرماندهان سپاه دوران دفاع مقدس استان دراین مراسم گفت: امروز به جرات می توان گفت یکی ازبارزترین مصداقهای آیه شریفه کلمه بسیارزیباوطیبه “بسیج” است درود خدا برهمه ی شما بسیجیان دلاور

ایشان اظهارداشت:دشمن با همه توطئه هایی که تدارک دیده بود شکست و خفت و ذلت را در برابر بازوان ستبر شما تحمل نمود اما این به معنی عقب نشینی دشمن نیست.

ایشان با بیان اینکه دشمن امروز بااهداف دیگری بدنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی است تصریح نمود:باید هوشیار باشیم زیرا ابزار و تاکتیک‌های دشمن در طول زمان یکسان نخواهد بود، یک زمان با ابزار توپ و تانک ،هواپیما ومسلسل به شما حمله می کرد اما امروز از ابزار شبکه های گسترده ماهواره ای و اینترنتی به شما حمله می کند ،یک روز سنگر خاکی شما و روستاها و شهرها را مورد تهاجم و تاخت و تاز قرار می داد، امروز اعتقادات شما را مورد تهاجم قرار داده است، اما مطمئن هستم که آن روز را دشمن نخواهد دید و شما خواهید دید با توسل به خدا در این جبهه گسترده و خطرناک تحت پرچم ولی مقتدر عظیم‌الشأن زمان انقلاب اسلامی پوزه دشمن را در همه سنگرها و با همین ابزارهایش به خاک خواهیم سپرد.

وی درپایان گفت:بسیجیان دلاوری که در برابر طوطئه های دشمن سینه سپر کردن و نگذاشتن نقشه هایی دشمن را که برای کشورمان تدارک دیده بود به ثمر برسدوبه شهادت رسیدند،شهدا بسیجی وفرماندهای همچون شهیدان کرامت ،اسدی نبوی ،حسین بیژنی وغلامرضا بیژنی و دهها فرمانده ارزشمندی دیگرجانشان راتقدیم انقلاب نمودندکه خداوند روح این شهدا رابا شهدای گرانقدر صدر اسلام محشورفرماید وروح امام گرانقدرمان که مسیر علی الله را به مانشان دادبااولیاء محفوظ فرماید.

در این مراسم از اولین خانواده شهید بسیجی(‌ حاجعلی زاده ) و علی اکبر متوسلی فرمانده بسیجی نمونه کشوری توسط مسئولان شهرستان تجلیل شد.

فیلم این مراسم در انتهای این گزارش می توانید ببینید 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.