×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسئول کانون های خدمت رضوی: ۲۵موکب توسط خادمیاران‌رضوی درحال فعالیت است،اساس کارکانون های خدمت رضوی محرومیت زدایی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ شنبه ۲۰شهریورماه جلسه مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهربا مسئول کانون خدمت رضوی استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه فرید محبی مسئول کانون های خدمت رضوی استان بیان نمود: دراین مدت که امورات کانون خادمان رضوی استان رامتقبل شده ام با ۲۰ کانون و ۲۰۰۰ خادمیار به دنبال ایجاد مجمع خیرین خادمیاری هستیم که بتوانیم به کمک این عزیزان خدمات شایسته‌ای برای هم استانی های نیازمند فراهم آوریم.

مسئول کانون های خدمت رضوی استان خاطرنشان نمود:مردم استان بوشهر در مسائل فرهنگی و مذهبی در استان پیشرو هستند و این جایگاه نشان از تعهد و ولایتمداری اهالی این استان به اهل بیت (ع) می باشد.

ایشان اساس کار کانون‌های خدمت رضوی در استان‌ها محرومیت زدایی و کمک به بهبود معیشت نیازمندان جامعه بیان نمودوافزود: کانون های خدمت رضوی شامل زیرمجموعه های متفاوتی می باشدکه خدماتی رابه محرمان وهمچنین دراین ایام به بیماران کرونایی انجام می دهند.

فرید محبی مسئول کانون های خدمت رضوی استان درادامه گفت:ضمنا ۲۵ موکب شناسایی شده که خادمیاران‌رضوی در آنجا به فعالیت مشغول می باشند.

دراین جلسه مطاف رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات ضمن خوش آمدگویی اظهار داشت: من از سال ۸۲ به صورت سلسله مراتب این ستاد را تحویل گرفتم.

وی در باره اجرای پروژه‌های ساخت و توسعه حرم‌های مطهر اهل بیت (ع) اظهارداشت: استقبال مردم استان بوشهر در این زمینه زبانزد است، طوریکه از سال ۹۲ تاکنون در ساخت سه نیم ضریح حضرت عباس(ع)، امام حسین (ع) و حضرت قاسم (ع) مشارکت داشته‌اند.

ایشان افزود: اکنون دو کار دیگر در دست اقدام داریم و به تعهدات ریالی که داشتیم پرداختیم وبه صورت کامل پیگیر کارهایمان هستیم.

همچنین عنوان نمودند تا حالا ۱/۸۰۰/۷۰۰/۰۰۰/۰۰هزینه کرده ایم و از اسفند ۹۸ باشروع بیماری کرونا پا به پای مردم در رسیدگی به آسیب دیدگان در عرصه کرونا کمک نموده ایم. ‌

ایشان بااشاره به ۸۰موکب استان بوشهرافزود: استان بوشهرازنقطه صفر مرزی جنوبی تا شمالی موکب دارد و در مسیرهای ارتباطی میزبان استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد هستند وهمچنین در مرز شلمچه نیز ۵ موکب داریم.

در نجف ۳ موکب و در مسیر نجف تا کربلا ۴موکب و مابقی موکب ها هم در کربلا است که مشترک با عراقیها می باشد.

وی بیان نمود: در نجف صحن حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها کار شده ودر کربلا هم ۴۸ هکتار در حال ساخت برای اسکان زائرین آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام می باشد.

مدیر ستادبازسازی عتبات عالیات استان بوشهر با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی از هیات امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات بود یادآورشد: سردار سلیمانی همواره به فرصت پیش آمده برای ملت ایران در حفظ آثار شیعه با بازسازی عتبات عالیات تاکید داشتند ویکی از آرزوهای سردار سلیمانی نیز توسعه و بازسازی حرم امامین عسکریین (ع) درسامرا بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.