×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای طرح اطعام و احسان حسینی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) اداره برازجان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اداره برازجان از اجرای طرح اطعام و احسان حسینی به مناسبت ماه محرم و صفر خبر داد .

غلامحسین قیطاسخواه در گفتگو با خبرنگاران افزود : این طرح از ابتدای ماه محرم و تا پایان ماه صفر بمنظور جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی و همچنین نذورات مردم و خیرین گرانقدر و توزیع بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد انجام می شود .

ایشان پخت و توزیع غذای گرم و نیز بسته های معیشتی بین مددجویان را از جمله اهداف طرح اطعام و احسان حسینی برشمرد و بیان کرد : با همراهی مردم، نیکوکاران، مراکز نیکوکاری، هیئت های مذهبی، بسیج و گروه های جهادی در ماه محرم و صفر حدود ۵۹۰۰۰ پرس غذای گرم و ۱۷۰۰ بسته معیشتی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بین نیازمندان تحت حمایت توزیع می گردد .

وی از مردم خوب و هیئات عزاداری آقا ابا عبدالله الحسین (ع) تقاضا نمود تا امسال با توجه به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور نذورات خود را صرف معیشت نیازمندان کنند و اظهار داشت : در همین راستا نیکوکاران برازجانی می توانند با شماره گیری کد دستوری #۸۸۷۷*۰۷۷۱* از طریق تلفن همراه کمک های نقدی خود برای نیازمندان و ایتام اهداء کنند و یا نذورات را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۳۲۹۲ نزد بانک ملی واریز نمایند .

قیطاسخواه در پایان گفت : کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری در مساجد نیز آماده دریافت نذورات غیر نقدی خیرین بزرگوار می باشند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.